بانک ایران زمین و اتحادیه بارفروشان تهران تفاهم نامه ای با هدف همکاری و ایجاد بستری مناسب برای اشتغال و ارائه خدمات با کیفیت به اعضای اتحادیه بارفروشان امضا کردند.  به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، با حضور هیات مدیره و هیات عامل بانک ایران زمین و هیات مدیره اتحادیه بارفروشان تهران همچنین قاسم نوده فراهانی ریاست اتاق اصناف تهران، دکتر مهدی اسلامی پناه مشاورعالی رئیس کل بانک مرکزی و دکتر رمضان‌نژاد، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی تفاهم نامه ای در راستای ایجاد اشتغال و ارائه با کیفیت خدمات به اعضای اتحادیه امضا کردند. عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین، در مراسم امضا تفاهم‌نامه با اتحادیه بارفروشان تهران برای ارائه خدمات به اعضای این اتحادیه، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت این اتحادیه، ما این اطمینان را می‌دهیم که از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم تا بتوانیم خدمات را به کامل‌ترین شکل به شما ارائه دهیم. وی افزود: هر سرویس و خدمتی که در نظام بانکی به مردم ارائه می شود در بانک ایران زمین نیز وجود دارد اما نکته ای که ما بر آن تاکید و تمرکز داریم و ارائه خدمات با کیفیت است. قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در این جلسه گفت: ما با 135 اتحادیه که اتحادیه بارفروشان از مهمترین این اتحادیه‌هاست هدفمان حمایت از حقوق مصرف کننده است. وی عنوان کرد الان مشکل تولید کالای قاچاق است که این امر مستلزم عزم ملی است، نوده فراهانی افزود: هدف ما از همکاری با بانک ایران زمین کمک به چرخه تولید و ایجاد اشتغال است که امیدوارم این حرکت الگویی برای دیگر اتحادیه‌ها باشد. در ادامه این جلسه دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان تهران مطالبی را در خصوص میدان میوه و تره بار مرکزی بیان و عنوان کرد: این اتحادیه برنامه‌هایی برای ساماندهی کشت و آبیاری باغات دارد که در بعضی استان‌ها در حال اجراست، و همچنین ایجاد و راه اندازی سردخانه مرکزی در سازمان با ظرفیت 100 هزار تن خواهد بود، که ما امیدواریم با همراهی بانک ایران زمین بتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم. وی افزود: همچنین در خصوص ضمانت نامه و ال سی لازم برای صادر کنندگان این صنف توافقاتی با بانک ایران زمین داشته است. سپس فرهاد اینالویی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین عنوان کرد: بانکداری دیجیتال با بانکداری الکترونیک متفاوت است زیرا در بانکداری دیجیتال سرویس‌ها و خدمات شخصی‌سازی شده و متناسب با نیاز مشتری طراحی و در ارائه می‌شود در حالی که در بانکداری الکترونیک محصولی آماده به مشتری ارائه می‌شود.