اصفهان به داشتن فولاد مبارکه افتخار می‌کند

فرماندار اصفهان با حضور در غرفه شرکت فولاد مبارکه در پنجمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت : شرکت فولاد مبارکه شرکتی پیشرو در صنعت کشور است و اصفهان به داشتن شرکت فولاد مبارکه افتخار می‌کند .  وی ادامه داد: فولاد مبارکه از بدو راه اندازی، شرکت سیستمی و منظم بوده است و همواره با استراتژی های بلند مدت دستاوردهای خوبی داشته است. در واقع شرکت فولاد مبارکه منشاَ خدمات بسیاری در استان است . پنجمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۲ تا ۵ مهرماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان دایر است.

    

همکاری خوب فولاد مبارکه با وزارت نیرو

رجبی مشهدی، معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت توانیر در بازدید از شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تابستانه ۹۷ و ۹۸ ضمن حفظ تولید خود، با مدیریت بهینه مصرف، همکاری بسیار خوبی با وزارت نیرو به منظور تامین برق شهروندان و پیشگیری از خاموشی ها داشته است. وی با اهدا لوح تقدیر، از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه قدردانی کرد.

    

انقلاب معدنی کلیدواژه توسعه اقتصادی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجمع عمومی عادی سالانه ایمیدرو با اشاره به ۷ محور وزارت صمت برای سال رونق تولید گفت: یکی از این ۷ محور مربوط به توسعه معادن و منابع معدنی می‌شود که شامل فعالسازی معادن کوچک، تکمیل زنجیره تولید، اکتشاف و ... است.

رحمانی نهضت ساخت داخل و انقلاب معدنی را کلیدواژه توسعه اقتصادی دانست و گفت: نهضت ساخت داخل حرکت بزرگی در اقتصاد کشور است که در سفر به اصفهان و بازدید از فولاد مبارکه جلوه‌ای از این نهضت آشکار شد. وی نهضت ساخت داخل را وسیله‌ای برای ایجاد اشتغال دانست و گفت: برای این امر حضور استارتاپ‌ها در بخش معدن الزامی است. امیدوارم تا سال ۱۴۰۰، ۱۰ میلیارد دلار واردات به ساخت داخل تبدیل شود. وزیر صمت با تاکید به مدیران صنایع معدنی گفت: معمولا معادن در مناطق محروم هستند. مدیران باید در بخش اشتغال از بومیان آن منطقه استفاده کرده و گردش مالی کارخانه در آن منطقه باشد و همچنین تامین و تدارک هر واحد باید در آن منطقه صورت گیرد.

    

شماره ۱۱۴۳ خبرنامه فولاد منتشر شد

شماره ۱۱۴۳ خبرنامه فولاد در تاریخ 30 شهریور ماه سال جاری با تیراژ 14 هزار نسخه منتشر شد. برای دریافت فایل آن به سایت اصلی شرکت فولاد مبارکه مراجعه فرمایید.