هفته آخر میزبانی ارومیه

تیم ملی والیبال بعد از دو بازی مقابل کانادا و لهستان در سومین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال باید از امروز ساعت 18:30 به مصاف روسیه برود. شاگردان ایگور کولاکوویچ بعد از پنج برد و فقط یک باخت به هفته سوم آمدند و در آغاز این هفته مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر کانادا را پشت سر گذاشتند آنها دیروز عصر هم لهستان را در پیش داشتند. بازی که والیبالیست‌های ایران در آن با مصدومیتی به میدان رفتند که توسط هواداران خودی که دنبال عکس سلفی بودند، نصیب‌شان شد. بعد از بازی امروز بر خلاف آنچه تصور می‌شد که تیم ملی مستقیما برای بازی‌های هفته چهارم به اردبیل برود، کاروان تیم ایران به تهران برمی‌گردد و بعد از توقف کوتاهی راهی اردبیل خواهد شد. در اردبیل جمعه 31 خرداد بازی ایران با پرتغال، شنبه یک تیر ایران با استرالیا و یکشنبه دوم تیر دیدار ایران با فرانسه برگزار می‌شود که ساعت همگی بازی‌ها 18:30 بعد از ظهر است. با نتایجی که تیم ایران تا اینجا گرفته صعودش به فینال این دوره بسیار متحمل به نظر می‌رسد.

    

اردوی بسکتبال بدون بازیکن دورگه

اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی 2019 چین از صبح دیروز در سالن بسکتبال آزادی آغاز شد. در این اردو که 19 نفر دعوت شده بودند تنها آرون گرامی‌پور  بازیکن دورگه تیم ملی غایب است. در ابتدای تمرین مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت و شرایط تیم ملی و اردو را برای آنها یادآوری کرد. اما حامد حدادی مهم‌ترین چهره تمرین بود. این سنتر 218 سانتی‌متری که در ماه‌های اخیر با فدراسیون و کادرفنی به اختلاف خورده بود و ناباورانه از سرمربی تیم ملی برای آخرین بازی‌های انتخابی جام جهانی «نه» شنید، در تمرین حاضر شد تا مشخص شود مشکل او حداقل موقتی و برای حضور در جام جهانی رفع شده است.

    

بنا سهمیه می‌خواهد نه سکو

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید:«وضعیت‌مان از چیزی که تصور داشتم بهتر است و خیلی بیشتر و جلوتر هستیم. شرایطی که وجود دارد و نفراتی که دیدیم از ستارگان قبلی کشتی فرنگی چیزی کم ندارند، فقط باید ذهنیت برنده بودن را در آنها به وجود آوریم. در این مدت در هر چهار مسابقه ای که شرکت کردیم روی سکو رفته‌ایم در ترکیه دوم، در مجارستان دوم، در قهرمانی آسیا اول و در قزاقستان دوم شدیم.» او افزود:«متاسفانه برخی  مباحثی که مطرح می‌شود کارشناسی نیست و از روی غرض است. اینکه می‌گویند چرا برای کسب رنکینگ فرنگی‌کاران به تورنمنت‌های بیشتری اعزام نشدند. باید دو هدف را در مسابقات جهانی در نظر بگیریم، اول اینکه آیا می‌خواهیم روی سکو برویم و نسبت به سال گذشته چند پله بالاتر بیاییم که اعتقاد دارم به راحتی به این موضوع دست پیدا می‌کنیم، اما از نظر المپیکی راضی هستم که روی سکوی جهانی نرویم، اما تمام سهمیه المپیک را بگیریم، هر چند می‌دانم سرزنش می‌شوم و انتقاد می‌کنند، اما باز هم راضی هستم تا خیال‌مان بابت سهمیه‌ها راحت شود. همچنین تاخیر در  انتخابات بدترین اتفاقی است که می‌تواند قبل از المپیک رخ دهد که در سه دوره اخیر گریبان کشتی را گرفته است.»

    

برد دوم منصوریان در لیگ چین

الهه منصوریان که همراه با تیم شانگهای در لیگ حرفه‌ای چین به مبارزه می‌پردازد در دومین رقابت خود به مصاف حریفی از کشور میزبان رفت و با ناک‌اوت به پیروزی دست یافت. وی در این خصوص گفت:«برایم فرقی نمی‌کند که برابر چه حریفی به میدان می‌روم و هدفم کسب پیروزی در تمامی مبارزات است. در این مبارزه نیز، ضربات زیادی به حریفی وارد کردم و در نهایت با ضربه مشتی که زدم، رقیب نقش بر زمین شد. به زودی به ایران بازخواهم گشت تا در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی حضور یابم. می‌خواهم با موفقیت در مسابقات انتخابی تیم ملی به ترکیب اصلی نزدیک شوم و در مسابقات قهرمانی جهان، افتخار دیگری برای ووشوی ایران کسب کنم.» او برخلاف بعضی لژیونرها قدرشناسی از تیم ملی و دینی که دارد، فراموش نکرده است.