محسن فروزان و همسرش که توسط سپاه عاشورا دستگیر شده بودند، آزاد شدند. 

دیروز وکیل فروزان در بیانیه‌ای با اشاره به برخی نکات و البته بعضی ادعاها این خبر را اعلام کرد. اتهام فروزان اولین بار از سوی نمایندگان تبریزی و آذری‌زبان مجلس مطرح شد و به او و همسرش انگ زده شد که برای باخت به سپیدرود با سایت‌های شرط‌بندی همکاری و تبانی کرده‌اند. 

حتی یکی از نمایندگان زن آذری در آستانه بازی با پرسپولیس برای آرام کردن هواداران و دلخوش دادن به آنها خبر داده بود که بازی با سپیدرود سه هیچ به نفع تراکتور اعلام می‌شود و این تیم به کورس قهرمانی برمی‌گردد. چیزی که موجب این اتهام شد، تبلیغ یکی از ده‌های سایت و صفحه شرط‌بندی مسابقات ورزشی توسط همسر فروزان در اینستاگرام بود. این کاری است که خیلی از شاخ‌های اینستا انجام می‌دهند و در ازای تبلیغ برای این سایت‌ها و صفحه‌ها پولی دریافت می‌کنند. فعلا این دو با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. 

مصطفی سلیمانی بابادی، وکیل محسن فروزان و نسیم نهالی این پرونده را نوعی باج‌خواهی دانسته و با ادبیات قضایی در بند اول بیانیه نوشته: «متعاقب برگزاری بازی سپیدرود و تراکتور سازی اتهاماتی متوجه موکلین اینجانب گردید که مرجع محترم قضایی در حال رسیدگی به این اتهامات می باشد. موکلین بنده انتساب هر گونه اتهام به خود را قویاً رد نموده و رجاء واثق دارند که مرجع محترم قضایی به دور از هیاهو های غیر ورزشی و سهم خواهی های صورت گرفته از این واقعه صرفاً بر اساس مستندات پرونده رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهد نمود.»

 او حتی از قول موکلین خود خبر داده که این زوج به‌خاطر ضرر حیثیتی و اعتباری ناشی از این اتهامات قصد اعاده حیثیت دارند و البته حق خود را برای پیگیری برخی اتهامات زده شده در فضای مجازی محفوظ می‌دارند. 

او به نمایندگی از موکلانش بدون نام بردن از نمایندگان مجلس به آنها هشدار داد و نوشت: «از برخی افراد غیرورزشی می‌خواهیم که به‌جای فرافکنی در فضای مجازی و رسانه‌ای به وظیفه اصلی خود در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل نموده و اجازه دهند محاکم قضایی به دور از التهاب سیاسی و صرفاً بر اساس مستندات و مدارک مرتبط با پرونده، به پرونده های مطروحه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نمایند.»