برنامه‌های فرنگی‌کاران  بعد از قهرمانی

رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا برگزار شد که تیم ملی کشورمان با چهار مدال طلا و سه برنز به عنوان قهرمانی دست یافت. ملی‌پوشان بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات خود را ادامه می‌دهند و حضور در دو تورنمنت جایزه بزرگ اسپانیا و پیت لازینسکی لهستان برای محک زدن نفرات و باز شدن گره‌های اوزان مختلف در دستور کار محمد بنا و همکارانش قرار دارد. البته حضور در جام تورلیخانوف هم به محمد بنا پیشنهاد شده است که باید دید آیا نفرات اصلی در این تورنمنت به میدان خواهند رفت یا بنا ترجیح می‌دهد سایر داشته‌هایش را در این رقابت محک بزند. مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک روزهای 14 تا 24 اردیبهشت در محل خانه کشتی عبدا... موحد تهران برگزار می شود.

    

ممنوعیت ضیافت افطار در وزارت ورزش

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با صدور دستوری خطاب به مدیران ستادی و استانی، روسای فدراسیون‌ها و شرکت‌های تابعه، تامین هزینه افطاری از محل بودجه سازمانی را ممنوع اعلام کرد. در این دستور که در راستای استفاده بهینه از منابع بودجه‌ای و صرفه‌جویی در هزینه‌های ستاد، فدراسیون‌ها و ادارات کل استان‌ها و مجموعه‌های تابعه وزارت ورزش و جوانان صادر شده است، تامین هزینه افطاری در ماه مبارک رمضان از محل بودجه دولت به هر میزان و به هر نحو را مطلقا ممنوع اعلام کرده است.

    

سرمربی هندبال ایرانی است

اولین جلسه شورای فنی فدراسیون هندبال با محوریت انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار شد. طبق اعلام علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال قرار است امروز اسم نهایی سرمربی تیم ملی هندبال اعلام شود. پاکدل در این مورد گفت:«تقریبا نام سرمربی مشخص است و حداکثر تا صبح فردا (امروز) نام او را اعلام می‌کنیم. باید مصوبات شورای فنی و شرح وظایف و مواردی که مربی انجام دهد را با فرد انتخاب شده در میان بگذاریم و در صورت توافق نهایی نام او را اعلام کنیم.» تیم ملی هندبال بعد از کسب عنوان پنجمی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا یعنی حدود ۶ ماه است که دیگر تشکیل نشده و کاستاراتوویچ که سرمربیگری تیم ملی را در جاکارتا به عهده داشت، آبان ۹۷ از ایران رفت.