همه چیز و هیچ چیز! 

شادی گل کنایه آمیز سرژ گنری با داوید آلابا، قدرت بایرن را دوباره به رخ همه تیم‌های حاضر در بوندس‌لیگا کشید. قرمزها خیلی زود با گل متس هوملز از حریف پیش افتادند و کار دورتموند را در همان نیمه اول تمام کردند. به نظر می‌رسید این بازی یکی از نزدیک‌ترین در کلاسیکرهای یک دهه اخیر باشد اما در زمین مسابقه، اوضاع طوری پیش رفت که انگار بایرن با یک حریف پایین جدولی روبرو شده است. کاخ آرزوهای هواداران زنبورها هر روز بیشتر از روز قبل فرو می‌ریزد. آن‌ها در شروع فصل امیدوار بودند که همه جام‌ها را به دست بیاوردند اما ابتدا از دی اف بی پوکال حذف شدند، سپس به دست تاتنهام از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند و حالا صدر جدول بوندس‌لیگا را نیز به بایرن تقدیم کرده‌اند. نقطه مقابل دورتموند، تیم نیکو کواچ است. تیمی که فصل را با ناامیدی زیادی آغاز کرد اما با وجود حذف از اروپا، به تدریج توانست خودش را در جام‌های دیگر احیا کند. حالا بایرن می‌تواند هم در رقابت‌های بوندس لیگا و هم در جام حذفی به قهرمانی برسد. آن‌ها روزهای سختی را سپری کردند اما حالا دیگر مدیران باشگاه از اعتماد به سرمربی جوان تیم‌شان کاملا راضی به نظر می‌رسند.

    


سونامی تلویزیونی! 

ماجراهای عجیب برنامه های ورزشی تلویزیون، همچنان ادامه دارد. در روزهای گذشته امیدواری‌های زیادی در مورد بازگشت احتمالی برنامه نود وجود داشت، اما جمع شدن دکور برنامه، از پایان رسمی نود بعد از بیست سال خبر می‌دهد. شبکه سه تصمیم گرفته به جای برنامه محبوب و قدیمی‌اش، از  فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی حمایت کند. به صورت همزمان، تصمیم بر این شده که میثاقی دیگر بخشی از برنامه ستاره ساز نباشد و به جای او، محمدرضا احمدی به عنوان یکی از مجریان به تیم برنامه ساز ملحق شود. از طرفی فوتبال 120 نیز از همین پنجشنبه دوباره روی انتن شبکه ورزش می‌رود. این بار قرار است حمید محمدی که پیش از میثاقی برنامه فوتبال 120 را اجرا می‌کرد، به این برنامه برگردد و جای محمدحسین میثاقی را بگیرد. تلویزیون روزهای خبرسازی را پشت سر گذاشته و هر روز اخبار جدیدی از برنامه های ورزشی این رسانه به گوش می‌رسد. در روزهای آینده نیز احتمالا خبرهای جالب توجه دیگری از این برنامه شنیده خواهد شد.

    


نوبت سیدحسین 

داستانِ سیدمهدی رحمتی و هواداران استقلال، به قسمت‌های ناخوشایندی رسیده است. مرد شماره یک آبی‌ها هرگز اتهام تغییر پنالتی‌زن اول تیم در شهرآورد را نپذیرفته اما هوادارها به واسطه واکنش اولیه وینفرد شفر، همچنان مشغول انتقاد از رحمتی هستند. این گلر در مسابقه هفته گذشته با سایپا نیز نیمکت‌نشین بود و به نظر می‌رسد این نیمکت‌نشینی در برابر الهلال نیز ادامه داشته باشد. 

رحمتی در دو دیدار گذشته تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از ابتدا به میدان رفته اما شاید حالا دیگر زمان نیمکت‌نشینی او از راه رسیده باشد. حسینی پس از کلین‌شیت در مقابل سایپا، انگیزه‌های زیادی برای قرار گرفتن در مقابل مهاجمان نامدار و آماده حریف عربستانی خواهد داشت. سیدحسین حسینی در چند مقطع مختلف، توانسته برای مدتی کوتاه رحمتی را کنار بزند و روی خط دروازه بایستد اما هر بار دوباره به سرعت به نیمکت برگشته است. این بار اما اوضاع برای این گلر امیدوارکننده‌تر خواهد بود. فشار زیاد سکوها به سیدمهدی، فضا را برای حسینی فراهم کرد تا مقبولیت زیادی در بین استقلالی‌ها به دست بیاورد. حالا دیگر همه چیز به این گلر جوان بستگی خواهد داشت. آیا شفر در بازی حساس با الهلال به او اعتماد می‌کند؟ آیا این سنگربان مزد اعتماد سرمربی‌اش را با چند نمایش درخشان می‌دهد؟