مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در لیست بازیکنان برای سفر به دبی حضور ندارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه برابر الاهلی عربستان به میدان خواهد رفت و از این‌رو برانکو ایوانکوویچ لیست مسافران را مشخص کرده است.

با تصمیم کادر فنی پرسپولیس امید عالیشاه قرار نیست به همراه سایر سرخپوشان در این سفر حضور داشته باشد و نام او در لیست قرار ندارد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار برابر پیکان نامش در ترکیب اصلی قرار نداشت و در اواسط نیمه اول نیمکت را به سمت رختکن ترک کرده بود. او در پایان مسابقه هم مصاحبه‌ای انجام داده بود که به مذاق کادرفنی خوش نیامده است.

در مورد عالیشاه بهترین تصمیم را می‌گیرم 

‌سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین دیروز تیمش در مورد وضعیت امید عالیشاه، تصریح کرد: فعلا او در لیست نیست همین.

برانکو ایوانکوویچ، در مورد اینکه آیا خط خوردن عالیشاه از لیست به خاطر مصاحبه او بوده است، گفت: بله همینطور است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد برای عالیشاه هم تصمیمی همانند محسن مسلمان و رامین رضائیان گرفت، گفت: خیر، من تصمیمی که بهترین عواقب را برای تیم دارد اتخاذ می‌کنم. ما 29 بازیکن داریم. در تمام تیم‌های دنیا 11 بازیکن به میدان می‌روند که راضی هستند و چهار پنج بازیکن هم تقریبا رضایت دارند اما مابقی بازیکنان ناراضی هستند. این مسئله طبیعی است. اتفاقات زمین نشان می‌دهد که چه کسی باید بازی کند. همه بازیکنان را دوست دارم و با کسی مشکل ندارم. باید تصمیم بگیرم که چه کسی بازی کند. باید بررسی کنم که در زمین چه بازیکنی به درد تیم می‌خورد. الان مهدی شریفی و محسن ربیع‌خواه هم بازیکن رزرو هستند. سروش رفیعی، بشار رسن و بودیمیر هم همین وضعیت را دارند. فوتبال همین است.

وی در توضیح شرایط تیمش افزود: بچه‌ها الان همه سر حال هستند. تمرین سبکی برگزار کردیم. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که بازیکنان ما همه سر حال هستند و از خودشان خستگی نشان نمی‌دهند. بازی جالبی در پیش داریم. الاهلی بعد از تغییر مربی که داشته تیمشان را بهتر کردند. هدف ما این است که بهترین نتیجه را در هر مسابقه بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در توضیح غیبت شجاع خلیل‌زاده گفت: او مشکل کوچکی در زانویش دارد که او را همراه با بودیمیر امروز مرخص کردیم تا استراحت کنند. بودیمیر هم عواقب بازی با پیکان را همچنان به همراه دارد. علیرضا بیراوند هم کل شب گذشته را در راه بازگشت به تهران بوده است. او تلاش می‌کند تا جایی که در توان دارد غم مصیبتی که برای همشهری‌هایش رخ داده را کاهش دهد.

برانکو در مورد اینکه موفقیت او در لیگ برتر محسوس است، اما در صورت نبردن الاهلی کار تیم در آسیا سختی می‌شود، گفت: باز هم تکرار می‌کنم بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به این نتیجه رسیدیم که گروه سختی داریم. السد تیمی است که از تیم ملی قطر قوی‌تر است. پاختاکور در ازبکستان قهرمان است و هشت ملی‌پوش دارد. الاهلی هم جزو 4 تیم برتر عربستان است. آنها همیشه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند. طبیعی است که ما مثل هر سال شوق و بلند پروازی داریم. تازه 2 بازی برگزار شده و 12 امتیاز باقی مانده است. در گروه ما 9 تا 10 امتیاز برای صعود کافی است.

اختیار تام برانکو برای تصمیم‌گیری در مورد عالیشاه

 مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرمربی این تیم برای تصمیم‌گیری در مورد وضعیت امید عالیشاه، اختیار تام دارد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار برابر پیکان نامش در ترکیب اصلی قرار نداشت و در اواسط نیمه اول نیمکت را به سمت رختکن ترک کرده بود. او در پایان مسابقه هم مصاحبه‌ای انجام داده بود که به مذاق کادرفنی خوش نیامد و به اخراج وی انجامید

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت عالیشاه بیان کرد: هنوز در این مورد که عالیشاه در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته صحبتی با ما نشده است؛ اما کادر فنی اختیار تام دارد. با نظر برانکو عالیشاه برای بازی با الاهلی همراه ما به امارات سفر نمی‌کند. تصمیم گیرنده نهایی در مورد عالیشاه سرمربی تیم است. باشگاه تابع نظر سرمربی است.

وی گفت: خوشبختانه تیم شرایط ایده‌آلی دارد. دو برد ارزشمند کسب کردیم و به ادامه موفقیت‌هایمان خوشبین هستیم. 

طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم سه جلسه تمرین در شهر دوبی داریم. دو جلسه قبل از بازی و یک جلسه هم به درخواست کادر فنی، روز بعد از بازی تیم ریکاوری می‌کند. پرواز رفت ما ساعت ۱۱:۴۰ امروز به وقت تهران به سمت دوبی می‌رویم و چهارشنبه ساعت ۱۵ به وقت محلی از دوبی برمی‌گردیم.