برگزاری جدال میان شاگردان برانکو و قطبی در ورزشگاه غدیر، نگرانی‌های خاص خودش را برای تیم صدرنشین لیگ برتر داشت. چراکه آنها خاطرات چندان خوبی از این استادیوم در ذهن ندارند. بازی کردن در هیچ شهری در ایران به اندازه اهواز برای پرسپولیسی‌ها دشوار به نظر نمی‌رسد. شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند بدانند این بار چرا بازی پرسپولیس در اهواز به جنجال کشیده شد و با حواشی فراوانی همراه بود. مروری بر صحبت‌های سعید فتاحی که با پست مسئول برگزاری بازی‌های لیگ بیشتر از رئیس فدراسیون در چشم است، خیلی چیزها را روشن می‌کند.

شب قبل از بازی

شورای تامین به خاطر مشکلاتی که در اهواز وجود داشت، قبل از بازی به ما اعلام کرد در صورت ممکن بازی فولاد و پرسپولیس روز دوشنبه برگزار شود. من با عرب تماس گرفتم و به او گفتم حاضرید با فولاد روز دوشنبه بازی کنید که او مخالفت کرد و خواست چون تیمش در اهواز است بازی در همان زمان از قبل اعلام شده، برگزار شود. ما هم اعلام کردیم زمان بازی تغییر نخواهد کرد.

روز بازی

ظهر یکشنبه نه برق ورزشگاه بلکه برق کل منطقه مشکل داشت. به خاطر همین مسئله، رختکن‌ها تاریک بود و من از آقای برانکو خواهش کردم بازیکنان تیمش چند دقیقه روی نیمکت بنشینند تا برق وصل شود که این اتفاق هم رخ داد. در حین اینکه برق ورزشگاه مشکل داشت به برانکو گفتم اگر شما راضی هستید بازی را لغو و در یک فرصت مناسب برگزار کنیم اما چون برنامه‌ بازی‌های لیگ فشرده است ممکن است در آینده برگزاری این بازی کار شما را سخت‌تر و برنامه‌ بازی‌های‌تان را فشرده‌تر کند. او هم گفت مشکل ندارد و ما بازی می‌کنیم اما خواست بازی با چند دقیقه تاخیر آغاز شود تا بازیکنان تیمش بتوانند خود را آماده بازی کنند که ما هم 15 دقیقه دیرتر بازی را آغاز کردیم. برانکو، دستیارانش و قنبرپور به اضافه خبرنگاران شاهد ماجرا بودند و می‌توانند حرف‌های من را تایید کنند.

فوتبال و برد و باختش

خوب نیست با یکسری صحبت‌ها من را جلوی هواداران محترم پرسپولیس قرار دهند. ما فقط می‌خواستیم قانون را اجرا کنیم. در هر صورت بازی برگزار شده و نتیجه‌اش شکست پرسپولیس بوده که این را نباید به حساب مسائل حاشیه‌ای گذاشت. فوتبال برد و باخت دارد و برخی مسائل از جمله قطعی برق را هم باید به حساب اتفاقات گذاشت.