قرار گرفتن نام گادوین منشا در فهرست مازاد باشگاه پرسپولیس، نشانه‌ای بزرگ برای حضور قریب‌الوقوع یک فوروارد خارجی دیگر در ترکیب قرمزهای پایتخت است. آنها علی علیپور را همچنان در اختیار دارند و مهدی شریفی نیز با پایان یافتن محرومیت سرخپوشان، می‌تواند در خط حمله این تیم به میدان برود. برانکو اما به دنبال جذب یک مهاجم گل‌زن و فیزیکی دیگر برای تیمش بوده است. او ابتدا پالس‌های مثبتی برای مهدی طارمی فرستاد اما به نظر می‌رسید نه هواداران باشگاه خواهان تکرار چنین تجربه‌ای هستند و نه حتی مهاجم الغرافه قطر، فکر بازگشت به پرسپولیس را در ذهن می‌پروراند. گزینه بعدی رضا قوچان‌نژاد بود اما باشگاه حاضر نبود مبلغ سنگین مدنظر مهاجم سابق تیم ملی را به او پرداخت کند. حالا از یک مهاجم کروات به عنوان گزینه جدی حضور در خط حمله پرسپولیس نام می‌برند. مهاجمی که در بهترین تیم فوتبال کرواسی یعنی دیناموزاگرب حضور دارد و در این فصل نیمکت‌نشین شده است. قرارداد این مهاجم با دینامو هنوز به پایان نرسیده و طبیعتا پرسپولیس برای جذب او باید رقمی را نیز به باشگاه کروات پرداخت کند. از شواهد این‌طور پیداست که برانکو به توافق شخصی با این بازیکن دست پیدا کرده و از آن‌جایی که دستمزد بازیکن‌ها در شرق اروپا چندان بالا نیست، از انگیزه‌های مالی برای به خدمت گرفتن این مهره بهره برده است.

ماریو بودیمیر در باشگاه هایدوک اشپلیت به فوتبال کرواسی معرفی شد. او چندین سال در کرواسی، یونان و قبرس فوتبال بازی کرد و در این فصل پیراهن باشگاه دیناموزاگرب را پوشید. او در این فصل از لیگ کرواسی هشت بار برای دینامو به میدان رفته و پنج گل به ثمر رسانده است. ماریو در 6 مسابقه مقدماتی لیگ قهرمانان نیز توانسته دو بار برای تیمش گل‌زنی کند. با احتساب رقابت‌های یورولیگ و جام حذفی، این بازیکن در 18 بازی این فصل، هشت گل زده و دو پاس گل به هم‌تیمی‌ها داده است. آماری که کاملا قابل قبول به نظر می‌رسد. نکته بارز در مورد بودیمیر، قدرت فوق‌العاده سرزنی این بازیکن است. مهاجم کروات یک متر و 93 سانتی‌متری، روی هوا تبحر زیادی در استفاده از توپ‌های ارسالی دارد و این می‌تواند یکی از برتری‌های مهم او نسبت به گادوین منشا باشد. علاوه بر این، او به خوبی از موقعیت‌های گل‌زنی نیز استفاده می‌کند و اساسا یک فوروارد تمام‌کننده است. مشکل بزرگ بودیمیر شاید تحرک نسبتا کم این بازیکن در زمین باشد. او به طور کلی بازیکنی نیست که مدام در حال دویدن در زمین باشد و پرس مدنظر برانکو را روی مدافعان حریف اجرا کند. احتمالا در صورت اضافه شدن این فوتبالیست، علیپور وظیفه دوندگی بیشتری خواهد داشت و بودیمیر در نزدیک‌ترین فاصله به دروازه حریف بازی خواهد کرد. ماریو در 32 سالگی، نمی‌تواند سال‌های زیادی در ترکیب پرسپولیس سپری کند اما شاید در کوتاه‌مدت به مهره مفیدی برای پروفسور و تیمش تبدیل شود. اضافه شدن او قدرت سرزنی خط حمله پرسپولیس را افزایش خواهد داد و نرخ تبدیل موقعیت‌های مناسب به گل را نیز در این تیم افزایش خواهد داد. 

بودیمیر هنوز قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده اما قرمزها او را یکی از خریدهای جدید تیم‌شان می‌دانند و امیدوارند این بازیکن مثل استوکس و استنلی کی‌روش، یک خرید هجومی هیجان‌انگیز برای  فوتبال ایران باشد.