بازگشت پوگبا به زمین فوتبال بعد از ماه‌ها دوری، مهم‌ترین اتفاق دربی این هفته تورین بود. اتفاقی که حتی از پیروزی بیانکونری در این جدال هم مهم‌تر به نظر می‌رسید. پوگبا در تابستان، راهی یوونتوس شد و بازگشت به تیم سابقش را جشن گرفت.

او در تیم لباس شماره 10 را تحویل گرفت و انتظار می‌رفت برای بانوی پیر به میدان برود اما حضور او در این مسابقه تا همین هفته به تاخیر افتاد. هواداران یوونتوس از شروع فصل در انتظار بازگشت این هافبک بودند و او سرانجام در جریان پیروزی تیمش در دربی تورین برای دقایقی به زمین مسابقه رفت. در دوری طولانی پوگبا، اتفاق‌های زیادی در دنیای فوتبال رخ داد.

از زمانی که او به یوونتوس بازگشته، یک دوره جام جهانی برگزار شده و آرژانتین با شکست دادن فرانسه روی سکوی اول این جام رفته تا مسی مهم‌ترین جام زندگی‌اش را به دست بیاورد. کریس رونالدو از یونایتد اخراج شده و با النصر عربستان قرارداد امضا کرده است. یووه با کسر 15 امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ برتر مواجه شده است.

مالکان جدید چلسی رکوردهای نقل و انتقالات را شکسته‌اند و یونایتد بعد از 6 سال اولین جامش را به دست آورده است. دنیای فوتبال در این مدت تغییر کرده و حالا پوگبا بعد از ماه‌ها دوری باید خودش را با این تغییرات هماهنگ کند.

او در اولین بازی در دوران تازه حضور در یووه، باز هم با یک مدل موی عجیب و متفاوت به زمین آمد. موضوعی که نشان داد این بازیکن علاقه‌ای برای تغییر دادن عادت‌های قدیمی‌اش ندارد. با این حال او دورانی طلایی را در یووه پشت سر گذاشته و همیشه یکی از بهترین‌های این تیم بوده است. کیفیت پوگبا در این باشگاه هرگز با کیفیتی که او در یونایتد از خودش به نمایش گذاشت، قابل مقایسه نبود.

در منچستر به شوخی می‌گفتند که او هر وقت با لباس سوم تیم به رنگ سیاه و سفید به زمین می‌رود، بهتر بازی می‌کند و اساسا باید همیشه همین رنگ را بپوشد! اوضاع یووه حالا نسبت به اولین روزهای جدایی پل، کاملا متفاوت شده است. آنها در دو سال گذشته قهرمانی سری آ را به تیم‌هایی از شهر میلان تقدیم کرده‌اند. ماجرا زمانی بدتر می‌شود که به یاد بیاوریم این تیم، حالا بعد از ماجرای کسر امتیاز به یک تیم وسط جدولی در ایتالیا تبدیل شده و اصلا حال و روز خوبی ندارد.

با این تفاسیر تیم آلگری حتی شانس رسیدن به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد. با این حال نتایج یووه در چند بازی اخیر نتایج خوبی بوده‌اند. این تیم هنوز می‌تواند با بردن یورولیگ خودش را به دیدارهای فصل آینده لیگ قهرمانان برساند و این ماموریتی بسیار مهم برای پوگبا و سایر ستاره‌های یوونتوس به شمار می‌رود.

او حالا دوران متفاوتی از زندگی ورزشی‌اش را شروع می‌کند و باید جنبه‌های متفاوتی را نیز از خودش بروز بدهد. حالا زمان ایده‌آلی برای این ستاره است تا با یک درخشش دوباره، تصویری که در ذهن‌ هواداران فوتبال ساخته را عوض کند و شرایط متفاوتی را پشت سر بگذارد.