آریا   طاری

بازی بزرگ هفته دهم لیگ برتر، با برتری سپاهان تمام شد. مسابقه‌ای با یک شروع رویایی برای تیم میزبان و البته اخراج گلر تراکتور که کار بازگشت این تیم را به شدت دشوار کرد. این یک برد بزرگ و جذاب برای مورایس بود که او را در دومین نبرد فصل روبه‌روی مربیان خارجی نیز برنده کرد. با وجود شکست در این بازی، تراکتور نیز نمایش بسیار خوبی در این جدال داشت و حتی در یک قدمی بازگشت به بازی قرار گرفته بود. بازی بزرگ این هفته لیگ، 6 گل داشت و در نهایت، همه امتیازهایش به سپاهان رسید. این برد، عملا تیم مورایس را به یک مدعی بسیار جدی برای بردن لیگ تبدیل کرد.

ژوزه مورایس

هم ساپینتو و هم بردی‌اف. هر دو مربی در این فصل قربانی ژوزه مورایس شده‌اند و حالا در بین سه مربی خارجی این فصل لیگ برتر، او به رکورد «صددرصد» پیروزی دست پیدا کرده است. مورایس و تیمش در هفته اول لیگ در استادیوم آزادی، استقلال و ساپینتو را از پیش رو برداشتند و در هفته دهم در اصفهان، چهار گل به تیم بردی‌اف زدند. این دو برد برای مورایس اهمیت بسیار زیادی دارد. چراکه او را در جایگاهی خاص نسبت به این دو رقیب خارجی قرار می‌دهد. تیم او در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت. مورایس معتقد بود که این بازی، اصلا ساده نبوده اما بازیکنانش کاری کرده‌اند که بازی ساده به نظر برسد. سپاهان حالا یکی از تیم‌های بالانشین جدول لیگ به شمار می‌رود. تیمی که در چند هفته گذشته، نتایج خوبی به دست آورده است.

عیسی مرادی

داستان عیسی مرادی در فوتبال ایران، داستان جالبی است. او در همین فصل از دارایی به خوشه طلایی ساوه رفت تا در لیگ یک بازی کند اما در بازی دوستانه خوشه طلایی با سپاهان، مورد توجه مورایس قرار گرفت و قبل از شروع فصل به تیم اصفهانی ملحق شد. این بازی در حقیقت مسیر زندگی او را عوض کرد. مرادی این هفته در ترکیب ثابت سپاهان قرار گرفت و دو بار توپ را از خط دروازه تراکتور عبور داد. او در این مسابقه حساس و تعیین‌کننده، یک مهره مهارنشدنی برای سپاهان بود و نمایشی درخشان در این نبرد داشت.

محمدرضا اخباری

اولین هفته بعد از دعوت شدن به اردوی ارزیابی تیم ملی، برای محمدرضا اخباری اصلا خوب پیش نرفت. او دقایقی بعد از خوردن گل اول بازی، از محوطه جریمه خارج شد و بیرون از محوطه با دست به توپ ضربه زد تا با کارت قرمز مستقیم داور مسابقه روبه‌رو شود. این اصلی‌ترین دلیل شکست تراکتور در این نبرد بود. اخباری روز خوبی را در این جدال پشت سر نگذاشت و اصلا نمایش خوبی برابر سپاهان نداشت. این بدترین اتفاق ممکن برای این گلر درست بعد از حضور در اردوی تیم ملی بود. بدون شک، این نمایش شانس اخباری را برای باقی ماندن در تیم ملی و رفتن به جام جهانی قطر کاهش داد. او در بدترین زمان ممکن، دچار این اشتباه بزرگ شد تا شانس کم‌تری برای رفتن به قطر داشته باشد.

رامین رضاییان

ستاره بی‌چون و چرای این فصل سپاهان، یک بار دیگر آمادگی‌اش را به رخ رقبای لیگ برتری کشید. رامین با یک ایستگاهی مهارنشدنی، دروازه تراکتور را باز کرد و دومین گل این مسابقه را به ثمر رساند. رامین نشان داد که این روزها بهترین ایستگاهی‌زن رقابت‌های لیگ برتر است. بازیکنی که دیگر می‌تواند از جایگاهش در فهرست نهایی تیم ملی برای قطر مطمئن باشد. هرچند که پس از آن، احتمالا رقابت نزدیکی بین محرمی و رامین برای ایستادن در ترکیب ثابت تیم ملی کلید خواهد خورد. رفتن به سپاهان، تا امروز تجربه بسیار خوبی برای رامین بوده است.

کاوه رضایی

بالاخره اولین گل کاوه برای تیم تراکتور نیز به ثمر رسید. او بین دو نیمه نبرد با سپاهان وارد زمین مسابقه شد و با یک بغل پای دقیق و یک ضربه عالی، دروازه نیازمند را باز کرد. البته که تراکتور در این بازی بازنده شده اما نمایش تیم بردی‌اف و درخشش کاوه در این بازی به شدت امیدوارکننده بود. حتی با وجود این باخت، تراکتوری‌ها به آینده تیم‌شان امیدوار شدند. تیم جذاب و هجومی این روزهای بردی‌اف اگر با بدشانسی و اخراج گلرش روبه‌رو نمی‌شد، در این بازی حرف‌های بیشتری برای گفتن داشت.

فرشاد احمدزاده

با وجود درخشش در بازی هفته قبل روبه‌روی نفت، فرشاد احمدزاده بازی این هفته سپاهان را از روی نیمکت شروع کرد. او اما بعد از مصدومیت یاسین سلمانی به زمین مسابقه رفت و توانست با یک نمایش رویایی، دو پاس گل برای تیمش بدهد. فرشاد دیگر به هیچ قیمتی نمی‌خواهد روی نیمکت سپاهان بماند و این روزها از همیشه آماده‌تر نشان می‌دهد. با سه پاس گل در دو هفته اخیر، بعید است مورایس در دیدار هفته آینده نیز این بازیکن را روی نیمکت طلایی‌ها قرار بدهد. او این روزها در اوج آمادگی قرار دارد.