مهرداد عبدی متولد شده است تا گل‌های مهمی برای نساجی بزند. او چند ماه قبل در فینال جام حذفی، حساس‌ترین گل تاریخ باشگاه نساجی را زد تا اولین جام را در حیات 63 ساله این تیم به ارمغان بیاورد و حالا هم با گلزنی برای این تیم روی پاس ایوب کلانتری، یک برد حیاتی روبه‌روی صدرنشین لیگ را برای نساجی رقم زد. مهرداد باز هم با ضربه سر، ناجی نساجی شد و تیمش را صاحب سه امتیاز بسیار مهم کرد. این شکست برای امیر و تیمش، ناباورانه به نظر می‌رسید. آنها در این فصل نتایج خوبی کسب کرده‌اند اما ظاهرا درگیر طلسم دیدارهای خانگی شده‌اند. گل گهر در هر دو مسابقه خانگی اخیر روبه‌روی استقلال و نساجی شکست خورده و از این حیث شرایط بدی دارد. این تیم هفته گذشته را در صدر جدول سپری کرد اما حالا سه امتیاز کم‌تر از پرسپولیس صدرنشین دارد. نمایش گل گهر در این مسابقه البته نمایش بدی نبود. آنها موقعیت‌های زیادی ساختند اما درخشش علیرضا حقیقی، مانع از گلزنی‌شان شد. به نظر می‌رسید علیرضا انگیزه بسیار زیادی دارد که مقابل تیم و مربی سابقش، خودی نشان بدهد. این یکی از بهترین نمایش‌های او در لباس نساجی به شمار می‌رفت.

یکی دیگر از میزبان‌های بازنده این هفته، نفت آبادان بود که مثل هفته‌های اخیر، نتیجه بدی را تجربه کرد و با دو گل، مغلوب سپاهان شد. مورایس که از فرم هفته‌های قبل تیمش راضی نبود، چند تغییر در ترکیب اصلی به وجود آورد و به محمد کریمی، الویس کامسویا، فرشاد احمدزاده و مسعود ریگی از ابتدا بازی داد. این نقشه کاملا موفقیت‌آمیز بود. چراکه ریگی روی پاس فرشاد موفق به زدن گل اول بازی شد.

در آخرین دقایق بازی نیز مهره‌های تعویضی مورایس درخشیدند و این بار علی‌نژاد روی پاس سلمانی برای تیمش گل زد. این گل، برد سپاهان را حتمی کرد و این تیم را در جدول در دوقدمی پرسپولیس قرار داد. اوضاع برای نفت اما به شدت نگران‌کننده است. تیمی که در 9 بازی این فصل فقط پنج امتیاز به دست آورده و با یک بحران بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند. آنها در این فصل 6 بار شکست خورده‌اند و از این حیث، روزهای تلخی را سپری می‌کنند. نفت اگر هرچه سریع‌تر به خودش نیاید، راهی رقابت‌های لیگ یک می‌شود و لیگ برتر، برزیلش را از دست می‌دهد!

در شروع هفته نهم لیگ برتر، روند تساوی‌های تیم نکو در خانه نیز ادامه پیدا کرد. تیمی که در پنج بازی خانگی چهار تساوی داشته و اصلا خوب نتیجه نگرفته است. درست مثل هفته گذشته روبه‌روی استقلال، فولاد با گل مجید علیاری پیش افتاد و باز هم مثل هفته گذشته، نتوانست برتری‌اش را حفظ کند. پیکان اولین تیم لیگ برتر است که این فصل در فولاد آره‌نا هم گل می‌زند و هم امتیاز می‌گیرد. اگر روند امتیازگیری تیم جواد در خانه تغییر نکند، آنها شانسی برای باقی ماندن در کورس بالانشینی نخواهند داشت. فعلا فولاد آره‌نا به یک سد محکم علیه این تیم در لیگ بیست و دوم تبدیل شده است.