آریا   رهنورد

دو خرید جذاب برزیلی، پنجره نقل و انتقالات هیجان‌انگیزی برای یونایتد ساخته است. کاسمیرو با پنج قهرمانی در اروپا در ترکیب رئال و آنتونی با سرعت و تکنیک خیره‌کننده، خریدهای جالبی برای شیاطین سرخ هستند. مرور گذشته نشان می‌دهد خریدهای بریزیلی هیچوقت در یونایتد آنقدر موفق نبوده‌اند. کاسمیرو و آنتونی اگر همان فرم چند فصل گذشته را به نمایش بگذارند، حتی می‌توانند به عنوان بهترین برزیلی‌های تاریخ باشگاه به یاد آورده شوند. آنها این شانس را دارند که تصور همیشگی هواداران یونایتد از خریدهای برزیلی را برای همیشه تغییر بدهند.

رافائل و فابیو داسیلوا

این دو بازیکن برزیلی «دوقلوهای غیرافسانه‌ای» یونایتد به شمار می‌رفتند. در ابتدا تصور می‌شد فابیو بازیکن جذاب‌تری است و استعداد بیشتری دارد اما او در این باشگاه پشت خط پاتریس اورا ماند و این رافائل بود که بعد از بازنشستگی گری نویل، فرصت خوبی برای بازی در یونایتد پیدا کرد. رافا با این تیم سه بار قهرمان لیگ برتر شد و در فینال لیگ قهرمانان هم به صورت ثابت به میدان رفت. بدترین اتفاق برای او اما خروج فرگوسن بود که موجب شد این بازیکن در تیم مویس جایی نداشته باشد. فابیو حتی زودتر از او راهی باشگاه کاردیف شده بود. از بین این دو، رافائل محبوبیت بیشتری در بین هواداران باشگاه داشت. خیلی‌ها او را تا امروز بهترین برزیلی تاریخ یونایتد می‌دانند.

فرد

این هافبک هنوز هم در عضویت یونایتد است و یکی از سه برزیلی حال حاضر این تیم محسوب می‌شود. پرداخت 52 میلیون پوند برای این بازیکن در زمان خودش سروصدای زیادی به راه انداخت. او شروع بدی در منچستر داشت و خیلی‌ها باور داشتند که باید تیم را ترک کند. فرد اما با وجود این شروع بد، به مرور زمان خودش را ثابت کرد. او با شرایط زندگی در انگلیس خو گرفت و در تمرین‌های یونایتد نیز تلاش بیشتری به خرج داد تا امروز مهره بسیار مهمی برای این باشگاه باشد.

آندریاس پریرا

این بازیکن برزیلی که در بلژیک متولد شده، در 16 سالگی به یونایتد ملحق شد. اولین بازی او برای باشگاه، شکست عجیب و باورنکردنی چهار بر صفر روبه‌روی ام کی دانز در جام اتحادیه بود. او دو فصل به لالیگا قرض داده شد و سپس به منچستر برگشت تا شاید بتواند جایی در ترکیب تیم برای خودش پیدا کند. عملکرد پریرا در یونایتد اما هرگز بی‌نقص نبود. او سرانجام با یک قرارداد قطعی به فولام پیوست و حالا در لیگ برتر انگلیس برای این تیم توپ می‌زند.

اندرسون

در اولین فصل حضور در یونایتد، استثنایی بود و خیلی زود جای خودش را در بین هوادارها پیدا کرد. وقتی آن پنالتی سرنوشت‌ساز را روبه‌روی چلسی در فینال لیگ قهرمانان به گل تبدیل کرد، طرفداران باشگاه عمیقا شیفته‌اش شدند. مصدومیت‌ها و مشکلات دیگر اما اجازه ندادند اوضاع در باشگاه برای او خوب پیش برود. اندرسون هم مثل خیلی از برزیلی‌های دیگر، زود افول کرد و به خواسته‌هایش در دنیای فوتبال نرسید. او البته هشت سال عضو یونایتد بود و در این مدت چهار قهرمانی لیگ و یک قهرمانی در اروپا را پشت سر گذاشت.

الکس تلس

وقتی از پورتو جذب شد، هواداران باشگاه هیجان زیادی برای این خرید داشتند اما او هیچوقت انتظارها را در این باشگاه برآورده نکرد. او در پورتو یک ستاره بود اما حضورش در یونایتد همزمان با اوج‌گیری دوباره لوک شاو شد و این یک بدشانسی بزرگ برای این بازیکن به شمار می‌رفت. او این مدت انتخاب اصلی برای سمت چپ خط دفاعی یونایتد نبوده و این مساله به مرور زمان برایش آزاردهنده شده است. خیلی‌ها توقع داشتند تلس به یکی از مهم‌ترین مهره‌های باشگاه تبدیل شود اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

کلبرسون

یک سال بعد از قهرمانی در جام جهانی با برزیل، کلبرسون با وجود همه پیشنهادهای بزرگی که داشت به یونایتد پیوست. او در دومین بازی با لباس یونایتد مصدوم شد و در طول دو فصل فقط 28 بار برای این تیم به زمین رفت. باشگاه نیز بعد از دو سال او را به لیگ ترکیه فرستاد. انتظارها از این بازیکن هم در یونایتد بالا بود و او هیچوقت در این تیم موفق نشد. خود کلبرسون دلیل این اتفاق را مصدومیت و بدشانسی می‌داند. ماجراهایی که اجازه ندادند این ستاره به پتانسیل واقعی‌اش در این تیم برسد.

رودریگو پوسبون

این استعداد جذاب در سال 2008 به یونایتد رفت اما یک تکل خشن در جام اتحادیه سرنوشتش را تغییر داد. او در طول دو فصل فقط هشت بار برای یونایتد بازی کرد و در نهایت به سانتوس برگشت. دوران فوتبال او بعد از ترک یونایتد اصلا خوب پیش نرفت و رودریگو به مرور زمان در معرض فراموشی کامل در دنیای فوتبال قرار گرفت. کار او در سال 2018 حتی به لیگ ویتنام هم کشیده شد و جالب اینکه باشگاه ویتنامی بعد از فقط یک فصل، قراردادش را فسخ کرد تا شرایط برای رودریگو ناامیدکننده‌تر شود.