نام سیدجلال حسینی همیشه به عنوان یکی از بهترین مدافعان پرسپولیس و همین‌طور تیم ملی به یاد آورده خواهد شد. کسی که بارها باعث نجات دروازه تیمش شده و ستاره زمین بوده است. او از جمله بازیکنانی است که تا 40 سالگی دست از تلاش نکشید و وارد زمین شد.

 سیدجلال 10 آذر سال 1397 زمانی که از لیست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام جهانی روسیه خط خورد، تصمیم گرفت با تیم ملی خداحافظی کند. حالا گویا او تصمیم گرفته با چمن سبز هم خداحافظی کند و کارش را روی نیمکت ادامه دهد. سیدجلال فصل گذشته بیشتر روی نیمکت پرسپولیس دیده می‌شد و با این حال هر زمان که به زمین می‌رفت، برای تیم هر کاری می‌کرد. برای فصل جدید اما زمزمه‌ها مبنی بر اینکه او در لیست یحیی گل‌محمدی نیست خیلی زود آغاز شد. در این وانفسا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از احتمال حضور سیدجلال در جمع مربیان فصل آینده خبر داد تا نام این بازیکن همچنان در کنار تیم سرخپوش پایتخت دیده شود.

هدف سیدجلال کمک به پرسپولیس است و این تصمیم قطعا باعث خوشحالی هواداران نیز خواهد شد. چراکه حسینی طرفداران زیادی دارد که نمی‌خواهند نام او را در تیم دیگری بشنوند.

از سوی دیگر یکی از مهم‌ترین خبرهای مربوط به پرسپولیس، میزان قرارداد سرمربی این تیم است. کسی که در مسیر ششمین قهرمانی متوالی سرخ‌ها موفق نبود اما مورد حمایت باشگاه قرار گرفت. طی چند روز اخیر شایعه‌ای مطرح شده بود که رقم قرارداد یحیی گل‌محمدی برای دو فصل آینده 40 میلیارد تومان است. رقمی که توسط درویش در یک برنامه تلویزیونی تایید شد.

درویش در این باره گفت:«این رقم قراردادش نیست ولی شاید همین حدود باشد. شاید کمی کمتر از این مقدار باشد، ولی این موضوع ربطی به رقم قرارداد ندارد چون گل‌محمدی خودش اعلام کرد حاضر است بدون اینکه مبلغی بگیرد از باشگاه جدا شود.» به این ترتیب می‌توان لقب «سرمربی میلیون‌ دلاری»‌ را به یحیی داد. مربی‌ای که قرار است در دو فصل روزانه 54 میلیون و 794 هزار و 520 تومان دستمزد بگیرد تا به نوبه خودش یکی از رکوردداران فصل جدید باشد!