درست در روزهایی که بسیاری از لیگ‌های فوتبال دنیا به دلیل شیوع گسترده کرونا در تعطیلی به سر می‌برند، لیگ روسیه ادامه فعالیتش را پس از فصل سرما از سر گرفته است. روس‌ها تا امروز به خوبی مساله کرونا را مدیریت کرده‌اند و به همین خاطر فعلا نگرانی چندانی از انتشار این ویروس در کشورشان ندارند. سردار آزمون که این روزها با بیماری خفیف هم دست و پنجه نرم می‌کند، در جریان دیدار هفته گذشته تیمش نیمکت‌نشین بود اما این هفته دوباره به ترکیب اصلی برگشت و یک روز خارق‌العاده را پشت سر گذاشت. سردار در همان 15 دقیقه اول مسابقه با اف ث اورال، دو بار توانست توپ را از خط دروازه حریف عبور بدهد. او در نیمه دوم نیز موفق به گل‌زنی شد تا اولین هت‌تریک این فصل را تجربه کند. آزمون با سه گل و یک پاس گل مقابل اورال، بهترین بازیکن زمین مسابقه لقب گرفت و در پایان بازی، این جایزه را به دست آورد. زیوبا نیز در این بازی موفق به زدن دو گل شد و مهره سابق بارسا یعنی مالکوم نیز با زدن یک گل، قدرت هجومی این باشگاه را نمایان کرد. به نظر می‌رسد زنیت در این فصل نیز، قهرمان بی‌رقیب لیگ فوتبال روسیه خواهد بود. آنها در 22 بازی، 50 امتیاز تصاحب کرده‌اند و با یک بازی بیشتر از کراسنودار، 9 امتیاز بیشتر از این حریف دارند. زنیت با این نمایش‌ها، در مسیر دست‌نیافتنی‌شدن در جدول لیگ روسیه قرار دارد و سردار، یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های این تیم به شمار می‌رود. او زوج فوق‌العاده‌ای را با زیوبا تشکیل داده و در این فصل، شانس خوبی برای آقای گلی لیگ روسیه دارد. سردار در هفته‌های گذشته از این فصل 10 گل به ثمر رسانده و زیوبا با 13 گل، فعلا در صدر جدول گل‌زنان لیگ روسیه دیده می‌شود. چند نمایش درخشان دیگر از ستاره ایرانی، می‌تواند او را به جایگاه اول بهترین گل‌زنان فصل برساند.

در چند سال گذشته، زمزمه‌های انتقال سردار آزمون به باشگاه‌های بزرگ اروپایی همواره به گوش رسیده اما این زمزمه‌ها هیچ‌وقت به اندازه امروز، به حقیقت نزدیک نبوده‌اند. آزمون توانسته خودش را در یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال روسیه تثبیت کند و زنیت، همواره مورد توجه باشگاه‌های بزرگ‌تر قرار داشته است.

حالا از ناپولی، به عنوان یکی از مشتریان جدی سردار نام برده می‌شود و خبرنگارهای ایتالیایی نیز چنین خبری را تایید می‌کنند. ناپولی در جست‌وجو برای جذب یک مهاجم مرکزی، سردار را زیر نظر گرفته و بعید نیست در شروع فصل بعد، این بازیکن به یکی از شاگردان جنارو گتوسو تبدیل شود. هنوز نمی‌توان با اطمینان از این موضوع صحبت کرد اما تردیدی وجود ندارد که در صورت ادامه درخشش آزمون در این فصل، یک پیشنهاد بزرگ در انتظار او خواهد بود. سردار دیگر نباید در فوتبال روسیه بماند و به هیچ قیمتی نباید فرصت را برای پیوستن به یک تیم بزرگ از دست بدهد. هر چقدر که سن او بیشتر شود، شانس پیوستن به یک تیم بزرگ نیز برای این بازیکن کاهش پیدا خواهد کرد. در نتیجه، او باید از این روزها به بهترین شکل برای قرار گرفتن در رادار باشگاه‌های بزرگ استفاده کند.