فارس نوشت: «پیگیری از وزارت اقتصاد مشخص کرد، این وزارت‎خانه در پی افزایش قابل توجه مبلغ کالابرگ برای دهک‌های کم درآمد است. همچنین این وزارت‌خانه هیچ برنامه‌ای جهت حذف کالابرگ دهک‌های بالا نداشته و به دولت ارائه نکرده است. هم اکنون در دولت بر سر افزایش مبلغ کالابرگ تفاهم وجود دارد اما سازمان برنامه و بانک مرکزی بر نبود منابع مالی به منظور افزایش رقم کالابرگ تاکید دارند.»