وزارت امور خارجه بحرین می‌گوید ایران سحرگاه شنبه به این کشور حملاتی (تلافی‌جویانه) کرده است.  وزارت امور خارجه بحرین، در بیانیه‌ای که خبرگزاری بحرین منتشر کرد، «هدف‌گیری پادشاهی بحرین را در سحرگاه شنبه با تعدادی پهپاد ایرانی» محکوم کرد.  او گفت که «ادامه این حملات از سوی ایران، مسئولیت تضعیف صلح را بر عهده او می‌گذارد.»