پرسنل مرکز بهداشت اسلامآباد غرب تجمع کردند
روز دوشنبه (اول تیرماه)، پرسنل مرکز بهداشت اسلامآباد غرب در اعتراض به وضعیت نامناسب حقوق، مزایا و مشکلات روزافزون معیشتی، دست به تجمع اعتراضی زدند. به گزارش ایلنا، این کارکنان به طور مشخص از تأخیرها و نابرابریهای پرداختی در نظام بهداشت و درمان کشور انتقاد دارند و میگویند: ما حافظان سلامت مردم در یک منطقه محروم کشور هستیم اما خودمان با بحران معیشتی دست و پنجه نرم میکنیم. این کارکنان میگویند: مطالبات مزدیمان ازجمله کارانه و اضافهکار معمولاً با چند ماه تاخیر پرداخت میشود، ضمن اینکه دریافتیمان به نسبت خط فقر به شدت ناچیز است.
دیدگاه تان را بنویسید