عضو انجمن کیفیت: خودروی صفر از همان ابتدا با نقص روبهروست
عضو انجمن کیفیت عنوان کرد: خودروسازان به شبکه خدمات پس از فروش افتخار میکنند، اما چرا خودروی صفر از ابتدا دچار نقص میشود؛ ۷۰ درصد نارضایتی مشتریان در اولین مراجعه برای رفع خرابی شکل میگیرد. به گزارش مهر، فرشید شکرخدایی در نشست خبری گفت: زمانی میتوان درباره کیفیت واقعی یک خودرو قضاوت کرد که محصول بدون نقص اولیه در اختیار مصرفکننده قرار گیرد. اما متأسفانه در حال حاضر بسیاری از خودروهای داخلی پس از ورود به بازار با خرابیهای متعدد مواجه میشوند. او با اشاره به نبود قطعات باکیفیت در فرآیند تعمیرات، تصریح کرد: زمان از دسترفته مشتریان و عدم دسترسی به قطعات مناسب، از دلایل اصلی نارضایتی است. هنوز به مرحلهای نرسیدهایم که خودروهای داخلی در سطح مطلوب کیفیت جهانی قرار گیرند.
دیدگاه تان را بنویسید