نماینده بجنورد گفت: وقتی در مجلس با وزیر اقتصاد موضوع تورم یا کاهش ارزش پول ملی را مطرح می‌کنیم و سوال در صحن قرار می‌گیرد، آقای خاندوزی گردن نمی‌گیرد و می‌گوید به عهده بانک مرکزی است. آقای خاندوزی آیا شما سر تیم اقتصادی دولت هستید یا خیر؟ ضمن اینکه شما در بسیاری از جلسات اقتصادی دولت به عنوان فرد اول اقتصادی مطرح شده‌اید.

محمد وحیدی، در گفت‌وگو با اقتصاد 24، افزود: در مجلس هم اگر نماینده‌ای در مورد اقتصاد زیربنایی شامل روابط پولی و مالی و بانکی سوالی می‌پرسد حتماً با وزیر اقتصاد روبرو می‌شود و او نمی‌تواند بگوید که مدیر بانک مرکزی اینجا فراخوان شود. آقای خاندوزی اگر این موضوع از شما به عنوان وزیر خواسته شد و پاسخگو نیستید باید به دولت منعکس کنید و مثلاً بگویید این سوال به رئیس‌جمهور برمی‌گردد. وی افزود: وقتی ارزش پول ملی حفظ نشد هر کاری در حوزه اقتصاد انجام شود در واقع بیهوده تلقی می‌شود به دلیل اینکه شما نمی‌دانید فردا با پولی که دارید چه نیازی را می‌توانید تامین کنید و در چه کالایی می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید و در چه حوزه اقتصادی می‌توانید ورود پیدا کنید. 

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی می‌گوید: وقتی نمی‌توانید نهاده‌های دامی را مدیریت کنید عملاً دامدار از چرخه تولید خارج شده و یا با ظرفیت کمتری کار می‌کند و آثارش را در حوزه بازار می‌بینیم. بعد بازار را نمی‌توانیم مدیریت کنیم و به سمت واردات می‌رویم. در واردات هم که پول و ارز کشور خرج می‌شود. شما که می‌خواستید با واردات تضمین بازار بکنید همان را به کشاورز و دامدار می‌دادید که خودش تولیدکننده باشد و بازار را اشباع کند؛ و حتی می‌توانستید صادر کنید و ارزآوری داشته باشید.