منصور حقیقت‌پور نماینده پیشین مجلس معتقد است: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را برآورد کند، یک روز هیات دولت را در سبزه‌میدان تهران برگزار کند تا با قیمت‌های واقعی آشنا شود. اگر راست می‌گویند هیات دولت برود آنجا و صدای مردم را بشنوند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با رویداد۲۴ در نقد عملکرد دولت رئیسی گفت: در یک کلمه باید بگویم ضعیف. مهم واقعیت است نه ادعا‌هایی که افراد دارند. واقعیت‌ها حاکی از ناکارآمدی است. در بخش بین‌الملل، اقتصاد، امنیت داخلی، فرهنگی، مسکن، اشتغال و ... عملکرد مثبتی وجود نداشته است. ما که آن‌ها را زور نکردیم، خودشان گفتند چند میلیون شغل ایجاد می‌کنیم و سالی یک میلیون مسکن می‌سازیم!

نماینده پیشین مجلس تصریح کرد: در بیان ناکارآمدی دولت همین بس که در یک ماه ۲ بار ساعت کار را تغییر دادند! ناکارآمدی این است که هنوز نتوانسته تورم و افزایش نرخ ارز را مهار کند! نتوانسته مرغ و تخم مرغ و سیب‌زمینی مردم را با قیمت مناسب عرضه کند. شما بودجه‌ریزی آنها را نگاه کنید، دیدید شب عید سر فرهنگیان شریف چه بلایی آوردند. ناکارآمدی یعنی معاون وزیریک حرفی بزند و وزیر توی دهن او بزند و حرفش را باطل کند.

حقیقت‌پور گفت: وزنه‌ای که دولت‌ساز‌ها و خالص‌ساز‌ها بر پای دولت بسته‌اند، بسیار سنگین است؛ به طور مثال وزیر آموزش و پرورش جدید چه ویژگی بهتری نسبت به قبلی دارد؟ حالا در شرایطی که این وزارتخانه چند ماه بدون وزیر بوده، خود وزیر به حج رفته است! زیارت وزیر باید بازدید از مدارس آلونکی و کپری باشد. هر زمان آن‌ها را درست کرد، به حج برود. دولت بگوید چه دستاوردی داشته است؟ آنها باید تورم و قیمت ارز را به جای قبلی برگردانند، نه اینکه به جای حل مشکل، بگویند مردم دو وعده غذا بخورند.

به گفته نماینده سابق مجلس، اگر این ناکارآمدی ادامه داشته باشد، خسارت‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌شود.