نخستین نشست ستاد تسهیلات نوروزی مرکز توسعه سلامت کیش با هدف ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سال 97 که روند رو به رشدی را طی کرده است، گفت: با توجه به تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و پیش‌بینی‌ها در خصوص افزایش میزان سفر گردشگران در نوروز 98 به جزیره کیش، باید آمادگی بیشتر و کامل‌تری برای ایام نوروز داشته باشیم. بنابراین تمامی واحدهای مرکز توسعه سلامت کیش همچون سال‌های گذشته برای خدمات‌دهی در ایام نوروز آماده هستند و جدول کشیک در کلیه واحدها در دست تهیه است.

 رضانیا افزود: ساعت کاری مرکز سلامت جامعه بوعلی و پایگاه سلامت صدف و سحر در ایام تعطیل 8 و سی دقیقه صبح تا  13 و بعد از ظهر از ساعت 17 و سی دقیقه تا ساعت 20 است. در ایام غیر تعطیل هم خدمات‌دهی در نوبت صبح از ساعت 7 و سی دقیقه تا 14 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت  17 و سی دقیقه تا 20 است.

گفتنی است پیگیری نظام مراقبت بیماری‌ها، تهیه دارو برای داروخانه مرکز توسعه سلامت و پیگیری برای تامین داروهای مورد نیاز داروخانه‌های سطح شهر، اقدامات لازم جهت انبار دارو، تهیه توصیه‌های  دارویی، بهداشت سفر و تغذیه برای درج در بسته‌های اطلاع‌رسانی نوروزی و اعلام برنامه حضور پزشکان و دندانپزشکان بخش خصوصی در ایام نوروز به ستاد نوروزی از دیگر موضوعات طرح و بررسی شده در این نشست بود.

آغاز به کار کمیته اسکان و خدمات رفاهی نوروز 98 

در همین راستا،‌ اولین جلسه هماهنگی روسای کمیته‌های فنی ستاد اسکان و خدمات رفاهی نوروز 98 نیز در شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه علی عرب، رییس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ضمن انتصاب روسای کمیته‌های فرعی، بر آمادگی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف  شرکت عمران، آب و خدمات که متولی اسکان و خدمات رفاهی مسافران نوروزی است بر ارائه خدمات مطلوب و ارتقای رضایتمندی گردشگران نوروزی تاکید کرد.

امکانات و تجهیزات کمپ‌های نوروزی مصلی، جانبازان و مجردی از قبیل میزان چادر، کانکس، غرفه‌های تهیه مواد غذایی، حمام و سرویس بهداشتی، همچنین نور و روشنایی معابر، پارکینگ، زیباسازی شهری، رسیدگی به آسفالت معابر، حمل و نقل درون شهری و آموزش رانندگان و شناسایی و اصلاح معابر حادثه‌خیز ازجمله مواردی بود که در نخستین جلسه کمیته اسکان و خدمات رفاهی بررسی شد.

شایان ذکر است، در این جلسه مقرر شد جلسات کمیته‌های فرعی ستاد اسکان و خدمات رفاهی نوروز 98 هر هفته با حضور روسای کمیته‌ها برگزار شود.