یکی از بهترین راهکارهای برای حل مشکلات هر صنف استفاده از نظرات کارشناسان آن صنوف در برنامه‌ریزی‌ها و تدوین قوانین و آیین‌نامه‌هاست و در تصمیم‌گیری‌های کلان بهتر است نظرات صنوف لحاظ شود

محمد بی‌بلا، رئیس اتحادیه قنادان شهرری و جنوب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای کار و صمت رأی خوبی بود، گفت: خوشبختانه هر دو وزیر معرفی شده هم جوان هستند و هم از دانش و تجربه کافی برای فعالیت در این دو حوزه برخوردارند. حجت‌ عبدالملکی، وزیر کار تا پیش از این نشان داد که به مسئله کار و اشتغال جوانان اشراف خوبی دارند و فردی فعال و پیگیر هستند که امیدواریم با همین روحیه در وزارت کار به فعالیت خود ادامه دهند. فاطمی امین نیز در سمت‌های قبلی که بوده همچون مدیریت در بخش آستان قدس رضوی و پست‌های مدیریتی دیگر عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در بخش کارآفرینی کارهای خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: فاطمی امین مشکلات کشور به خصوص مشکلات بخش تولید را به خوبی می‌داند و با توجه به برنامه‌های ایشان که حذف دلالان از چرخه تولید و همچنین تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان به صورت مستقیم از جمله برنامه‌های وی است و همین مسئله باعث می‌شود که ما تولیدکنندگان به آینده امیدوار باشیم.

 بی‌بلا گفت: هم تولیدکنندگان به دفعات مشکلات را بیان کردند و هم امروز کسانی که بر مسئولیت نشسته‌اند مشکلات را می‌دانند و امیدواریم با این وضعیت به دنبال یک راهکار جدی برای حل مشکلات با همکاری دولت و تولیدکنندگان حرکت کنیم و امروز همه تولیدکنندگان چشم‌انتظار حل مشکلات هستند. وی با اشاره به اینکه صنوف آماده همکاری با وزرای جدید هستند، گفت: یکی از بهترین راهکارهای برای حل مشکلات هر صنف استفاده از نظرات کارشناسان آن صنوف در برنامه‌ریزی‌ها و تدوین قوانین و آیین‌نامه‌هاست و در تصمیم‌گیری‌های کلان بهتر است نظرات صنوف لحاظ شود و باید وزیر صمت نگاه ویژه‌ای به اتاق اصناف و اتحادیه‌ها داشته باشد و از نظر کارشناسان و پیشکسوتان هر صنف استفاده کند.