رشد غیرنفتی مثبت است

رئیس بانک مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر رشد غیرنفتی مثبت است و نشان می‌دهد سیاست‌های ما درست بوده، گفت: با برگشت درآمدهای نفتی نباید تجربه تلخ گذشته را تکرار کنیم و باید از این پتانسیل عظیم بخش خصوصی نهایت استفاده را داشته باشیم. وی با تاکید بر اینکه بسیاری از سفرها و مذاکرات با مسئولان و مدیران خارجی را اطلاع‌رسانی نمی‌کنم تا در شرایط سخت تحریم قرار نگیرند، ادامه داد: اخیرا در سفر به کویت با توجه به افتخاراتی که بخش خصوصی در این دوره برای ایران داشت و مقاومتی که مردم کشورمان از خود نشان داد بسیاری از کشورها اعلام آمادگی برای همکاری با ایران را داشتند و اقدامات مثبت قابل توجه‌ای انجام شد.   

    

سوگواری اربعین حسینی در سومین نشست فیروزه ای بانوان کیش 

سومین نشست فیروزه ای بانوان کیش با حضور جمعی از بانوان هنرمند و فرهیخته جزیره کیش در سینما لبخند برگزار شد. 

به گزارش ایلنا؛ در سومین نشست فیروزه ای بانوان کیش که به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی، شامگاه پنجشنبه 25 مهر در خانه فرهنگ و هنر لبخند برگزار شد جمعی از بانوان و دختران نوجوان و نو نهال جزیره کیش، با قرائت سوگ سرودهایی در وصف واقعه کربلا به پیشگاه سرور و سالار شهیدان و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عرض ارادت کردند.

در این مراسم که به همت اداره امور زنان معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان برگزار شد چند تن از بانوان شاعره جزیره کیش، سروده های خود را در وصف حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و آثار ماندگار قیام عاشورا برای حاضران قرائت کردند. اجرای سوگ سرود، دکلمه و شعرخوانی از دیگر بخش های این مراسم بود.

گروه هنری ماه دستان متشکل از دانش آموزان مقطع دبستان و راهنمایی نیز با اجرای یک برنامه زیبا به نام سوگ و سماء، گوشه هایی از مصیبت های وارده برکودکان خردسال واقعه کربلا را با اجرایی هنرمندانه و تاثیرگذار به نمایش گذاشتند.