مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: وظیفه جدی داریم از سرمایه‌گذاران اقتصادی که رونق و اشتغال را رقم می زنند حمایت کنیم و باری از مشکلات کشور را به دوش بکشیم و مشکلی را حل کنیم و این مهم با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌‌های ملی و سرمایه‌گذاری محقق می شود. 

به گزارش ایلنا؛ دکتر مظفری در مراسم پاسداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت هشت سال حماسه آفرینی رزمندگان اسلام، ایثارگران، جانبازان و  شهیدان گفت:  هفته دفاع مقدس خاطرات بسیار ارزشمندی برای دلیرمردانی دارد که آن روزها را درک کردند و پیام مهمی نیز برای همه نسل‌‌ها دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون اقدامات خوبی در زمینه نشر و انتشار این حماسه‌‌ها  به نسل کنونی صورت گرفته است اما بازگو نمودن و به تصویر درآوردن تمام ابعاد و وقایع و اتفاقات هشت سال دفاع مقدس امکان پذیر نیست.

همچنین دکتر مظفری با اشاره به حمایت‌‌های همه جانبه شرق و غرب از صدام در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: در بعضی از عملیات‌‌ها شاهد بودیم که همه توان نظامی دنیا در مقابل ما قرار گرفته است؛ بویژه در عملیات کربلای 5 که تمامی ترفندها و روش‌‌های نظامی و تجهیزات پیشرفته نظامی در خدمت رژیم بعث بود تا این ملت را که داشته آنها ولایتمداری بود شکست دهند اما خوشبختانه ایمان، وحدت و تفکر بسیجی و پیروی محض از امام بود که باعث شد مردم با دست خالی در مقابل همه قدرت‌‌های جهان بایستند و سرافرازانه از میدان نبرد خارج شوند. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: قدرت باز دارندگی و توان مقابله کشور با هر گونه تهدید نظامی، ثمره هشت سال دفاع مقدس، خون شهیدان و تجربیات ارزشمندی است که باعث نا امیدی دشمنان در تهاجم به جمهوری اسلامی ایران شده است از اینرو حفظ و نگهداری میراث هشت سال دفاع مقدس ضروری و ارزش والایی دارد.

دکتر مظفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اقتصادی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحریم‌‌های اقتصادی گفت: امروز هم دشمنان با جنگ تمام عیار اقتصادی به میدان آمده اند و وظیفه ما است در چهار چوب سیاست‌‌های کلی نظام، نقش و وظیفه خودمان را به عنوان سرباز به نحو احسن انجام بدهیم و با تاسی از وجدان و راه شهیدان، عملکرد رضایتبخشی داشته باشیم و بی شک در این جنگ نیز با اتحاد و همدلی و یکپارچگی ملت ایران به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد.

وی مهمترین ویژگی کیش را  همدلی و همراهی مسئولین در این جزیره دانست و با بیان این که ما چشم و چراغ این کشور با رویکرد اقتصادی هستیم و باید الگوی کشور باشیم گفت: نباید اجازه بدهیم بعضی از افراد نا آگاه و بد بین خواسته یا نا خواسته، کارهایی بکنند و وارد حوزه‌‌هایی شوند که در جنگ اقتصادی در صف دشمن قرار بگیرند.

دکتر مظفری تاکید کرد: پنج اصل پاکدستی، شفافیت، مردمداری، خدمت صادقانه و مشارکت واقعی با بخش خصوصی توانمند که در برنامه سه ساله راهبردی است، اصول و استراژی ما را تشکیل می دهد و با توجه به این که در جنگ اقتصادی هستیم و برای اینکه بتوانیم از این بحران به سلامت عبور کنیم  این پنج اصل را رعایت می کنیم.

وی با اشاره به مدیریت ‌هزینه کرد و بسیج امکانات در سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این یک فرصت و برکت هست که همه علاقمند به پیش بردن برنامه استراتژی و خدمت هستیم تا با پیروی از مقام معظم رهبری قدم‌‌هایی را برای توسعه و پیشرفت کشورعزیزمان برداریم.