پیام تبریک مظفری به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و باز گشایی مدارس 

به نام خداوند لوح و قلم

فرا رسیدن ماه مهر فصل رویش دوباره اندیشه و امید بر تمامی فعالان عرصه آموزش و پرورش و دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش آموزان جزیره زیبای کیش فرخنده باد.

امیدوارم دانش آموزان ساعی کیش با تلاشی مضاعف آینده ای روشن تر را برای میهن اسلامی رقم زنند. 

آغاز مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مجاهدت و رشادت انسان های بلند همتی است که در مکتب آزادگی الفبای ایثار را به شایستگی آموختند. به ویژه دانش آموزان شهید و فعالان عرصه فرهنگ که جان شیرین خویش را در طبق اخلاص نهادند تا امروز نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در امنیت و آرامش به کسب علم پرداخته و برای فتح قله های عزت و افتخار و سر افرازی میهن خویش بکوشند.

با گرامیداشت این دو مناسبت ارزشمند، برای فرهنگیان پر تلاش جزیره کیش که در جهت رشد و شکوفایی استعداد و توانمندی های کودکان و نوجوانان این جزیره از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند آرزوی سلامت و توفیق ادامه خدمت دارم و امیدوارم دانش آموزان ساعی کیش با تلاشی مضاعف آینده ای روشن تر را برای میهن اسلامی رقم زنند.

       غلامحسین مظفری

         رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل 

    

در شورای مشورتی سازمان مطرح شد 

تجلیل از نام ‌آوران جزیره کیش 

به مناسبت فرا رسیدن بیستم آبان «روز کیش» طی مراسمی نام آوران جزیره کیش معرفی و مورد تجلیل و قدردانی قرار خواهند گرفت 

به گزارش ایلنا؛  به منظور ترغیب و تشویق مشارکت وسیع همه اقشار جامعه، طرح تجلیل از نام آوران کیش در قالب اعطای «نشان مروارید» به شخصیت های برجسته علمی،فرهنگی، کارآفرین و اقتصادی جزیره کیش که منشا اتفاقات مهم برای جزیره کیش بوده اند اجرا و اهداء می شود. در جلسه شورای مشورتی سازمان منطقه آزاد کیش که پنج شنبه 28 شهریور در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان برگزار شد اعضاء درخصوص شاخص های انتخاب و نحوه برگزاری مراسم تجلیل از نام آوران کیش بحث و بررسی و بر بهره گیری از نظرات گروه های مرجع، انجمن ها و نهادهای مردمی و خصوصی در کیش جهت انتخاب نام آوران تا کید کردند. شخصیت‌ اجتماعی مناسب مورد قبول‌ آحاد مردم و اشتهار به‌ خدمت صادقانه به مردم از جمله شرایط عمومی ملاک انتخاب نام آوران است و همچنین اختراع یا کشف مهم که منجر به تحول علمی شده باشد، نهاد سازی در حوزه علم و نگارش کتاب که در رشته خود مرجع شده باشد؛ از شرایط اختصاصی ملاک انتخاب نام آوران در حوزه علم است.

    

انتصاب سرپرست امور مالی و اداری اپراتور تلفن همراه جزیره کیش

عباسعلی نجاتی سلیم به عنوان سرپرست امورمالی و اداری اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد. به گزارش ایلنا؛ مسعود توفیقی، معاون توسعه مدیریت این سازمان طی حکمی عباسعلی نجاتی سلیم را به عنوان سرپرست امور مالی و اداری اپراتور تلفن همراه کیش ( تله کیش)  منصوب کرد.