طناز طباطبایی و بابک حمیدیان در «جنایات و مکافات» 

رضا ثروتی قصد دارد در خرداد ماه نمایش  «جنایات و مکافات» را براساس رمان مشهور فیودور داستایوسکی روی صحنه برد. در تیزری کوتاهی که این کارگردان در فضای مجازی منتشر کرده است، از بازیگران تازه‌ترین اثر خود رونمایی کرده  است.  بابک‌ حمیدیان، طناز طباطبایی،  آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانته‌آ پناهی‌ها، اصغر پیران و بهناز جعفری بازیگران معرفی شده در تیزر نمایش  «جنایات و مکافات» هستند. این نمایش پرستاره‌ترین اثر رضا ثروتی تا به امروز است. قرار است این نمایش در خرداد و تیر 1398 در تالار وحدت روی صحنه رود.

    

رضا کیانیان با «بداهه» در راه شهرزاد

پروژه «بداهه» به کارگردانی آروند دشت آرای به پردیس تئاتر شهرزاد می‌رود.  «بداهه» پروژه جدید آروند دشت آرای است که محمد قدس به همراه پوپک کم‌گویان آن را تهیه کرده‌اند و از ۱۶ خرداد در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. 

در این پروژه دشت آرای دومین همکاری خود را با نغمه ثمینی تجربه می‌کند. بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا): بهرام افشاری، ستاره پسیانی، دیبا خاتمی، کاظم سیاحی، امیرحسین فتحی، الهام کردا، رضا کیانیان، میثم میرزایی، فاطمه نقوی و مارین ون هولک هستند. اطلاعاتی درباره داستان یا شکل اجرایی این نمایش منتشر نشده است.