طراح گرافیک مطرح مطبوعات ایران پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.به گزارش هنرآنلاین، احمدرضا دالوند منتقد هنری، پژوهشگر، تصویرگر و طراح گرافیک که مدتی به دلیل بیماری دیابت و پیشرفته شدن آن در بیمارستان سینا بستری بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت، بامداد روز 19 آذرماه در منزلش درگذشت.

دالوند از برجسته‌ترین شاگردان مرتضی ممیز، هانیبال الخاص و صادق بریرانی بود که از نخستین تصویرگران رسانه‌ای بعد از انقلاب به شمار می‌رفت.این مدرس و منتقد هنری، نویسنده، تصویرگر و طراح گرافیک، در چهار دهه گذشته، چندین کتاب‌ و ده‌ها مقاله منتشر کرده و مدیریت هنری روزنامه‌ها و نشریات بسیاری را برعهده داشت.

دالوند سال ۱۹۹۲، طراح برگزیده کتاب سال گرافیک اروپا شد و طراح ممتاز سمپوزیوم بین‌المللی طراحی ژاپن در سال۱۹۸۹بود. 

او با نشریات خارجی نیز همکاری داشت و با مجله «ویتی ورلد» آمریکا به عنوان طراح در سال‌های ۱۹۸۸-۱۹۸۹ همکار بود. او طراح برگزیده روزنامه «یومییوری شیمبون، ژاپن»  در سال۱۹۹۰ بود.

دالوند سال‌ها به تدریس در مراکز مختلف پرداخت و طراحی‌های او برای موسسات و نشریات مختلف برای مردم آشناست. آرم مؤسسه اعتباری توسعه، آرم نشر ثالث، نشر برتر، نشر شهریار و... از آثار اوست. 

او لوگوی ماهنامه گلستانه، ماهنامه مدیریت ارتباطات، ماهنامه وب، روزنامه حیات نو، روزنامه شهروند و... را طراحی کرده و طراح صفحه چندین روزنامه‌ و ماهنامه بوده است. او با نشریات متعددی به عنوان تصویرگر، مدیر هنری و نویسنده همکاری داشته‌است.علاوه بر این دالوند در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی آثار خود را به نمایش گذاشت که نمایشگاه انفرادی در گالری سیحون و تالار دریای نور، هتل استقلال، نمایشگا گروهی در گالری هما و گالری آتبین از آن جمله هستند.