افرادی از کادر پزشکی بیمارستان سالفورد، حریم خصوصی سر الکس فرگوسن را زیر پا گذاشته‌اند. گروهی از پزشکان به دلیل متهم شدن به سرک کشیدن در پرونده پزشکی سر الکس فرگوسن هنگامی که این فرد در بیمارستان برای بقا می‌جنگید، مورد بازجویی قرار می‌گیرند. 

به گزارش دیلی میل، دو پزشک و یک مشاور پزشکی ارشد به خاطر وارسی غیرقانونی گزارش‌های پزشکی سرمربی سابق منچستریونایتد متهم شناخته شده‌اند. فرگوسن در ماه می به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان سلطنتی سالفورد تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت. از قرار معلوم پس از بازبینی سیستم‌ کامپیوتری بیمارستان دست کم دو پرستار هم مورد بازجویی قرار گرفته‌اند. 

گفته می‌شود پزشکان یاد شده از روی «کنجکاوی شخصی» سراغ پرونده پزشکی فرگوسن رفته‌اند، آن هم در حالی که هیچ یک از آنها جزو درمانگران این مرد اسکاتلندی نبوده‌اند. افراد یاد شده به نقض حریم خصوصی بیمار و همچنین قوانین مرتبط با حفاظت از اطلاعات متهم شده‌اند ولی هنوز چیزی اثبات نشده است. 

بر اساس گزارش‌ها، مسئولان بیمارستان در تماس با فرگوسن ۷۶ ساله، به طور آشکار از او و خانواده‌اش عذرخواهی کرده‌اند. پرونده مذکور برای تحقیقات بیشتر در خصوص هرگونه سرقت اطلاعاتی دیگر، به افسر عالی‌رتبه اطلاعات واگذار شده است.