گروه حوادث: 2 موتور سوار با حمله به پزشکی در ترافیک پایتخت 4 لیتر اسید را روی او پاشیدند.

این مردان اسیدپاش توانستند بدون برجای گذاشتن سرنخی از صحنه جنایت هولناک شان فرار کنند.

ترافیک فاجعه بار

عصر دوشنبه 16 مهرماه سال جاری پزشک متخصص اورولوژی یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران پس از پایان کارش از همکارانش خداحافظی کرد و سوار بر خودرویش به سمت خانه حرکت کرد.

پزشک 43 ساله قبل از حرکت به سمت خانه با همسرش تماس گرفت و اطلاع داد تا ساعتی بعد به خانه خواهد رسید.

این پزشک وقتی وارد اتوبان امام علی (ع) شد خود را در برابر ترافیک زیادی دید و بدون اینکه نگران باشد منتظر ماند تا گره ترافیکی باز شود.

فریادهای سوختم سوختم

 همه چیز عادی به نظر می‌رسید اما لحظاتی بعد فریادهای سوختم سوختم پزشک جوان در فضای اتوبان پیچید و همه صحنه وحشتناکی را دیدند.

اسیدپاشی هولناک

2 مرد موتور سوار در حالیکه کلاه کاسکت به سر داشتند و چهره هایشان مشخص نبود در کنار خودروی پزشک توقف کردند.

مرد جوان که در عقب موتور نشسته بود به بهانه پرسیدن آدرس از پزشک متخصص خواست تا شیشه خودرویش را پایین بکشد.

پزشک جوان که نمی‌دانست چه فاجعه‌ای در انتظارش است برای راهنمایی 2 جوان موتور سوار شیشه خودرویش را پایین کشید اما ناگهان یکی از موتور سوارها 4 لیتر اسیدی را که در ظرفی همراه داشت روی پزشک متخصص پاشید. در حالیکه پزشک متخصص با فریادهای «سوختم، سوختم» از مردم کمک می‌خواست 2 جوان موتور سوار با استفاده از ترافیک اتوبان با سرعت با حرکات مارپیچ و عبور از خودروها توانستند از صحنه اسید پاشی فرار کنند.

انتقال به بیمارستان

شاهدان این فاجعه خیلی زود پزشک متخصص را سوار بر خودروی شخصی به بیمارستان رساندند و اقدامات پزشکی از سوی پزشکان صورت گرفت.

تجسس های میدانی

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه پای در بیمارستان

گذاشتند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به سراغ خانواده قربانی اسیدپاشی رفتند و در تجسس‌هایشان مشخص شد که این پزشک هیچ اختلاف مالی و شخصی با کسی نداشته و هیچ مظنونی از سوی خانواده وی به ماموران گزارش نشد.

ماموران با حضور در بیمارستانی که پزشک متخصص اورولوژی در آن کار می کرد کاوش‌های پلیسی را آغاز کردند و در این مرحله نیز مشخص شد که هیچ یک از همکاران و بیماران این پزشک اختلافی با او نداشته و سناریوی معمایی پیش روی ماموران قرار گرفت.

گفت‌وگو با همسر پزشک

همسر پزشک جوان در حالیکه با شنیدن حمله اسیدی به شوهرش شوکه شده بود می‌گوید همسرم هیچ دشمنی نداشته و نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای دست به این کار زده است.

   چند فرزند دارید؟

یک فرزند داریم.

  شوهرتان در چه بیمارستانی کار می‌کرد؟

شوهرم متخصص اورولوژی است و در یک بیمارستان دولتی کار می‌کند.

  آخرین بار کی با شوهرتان تماس داشتید؟

بعد از پایان کارش وقتی می‌خواست به سمت خانه حرکت کند با هم صحبت کردیم و منتظر بودم تا شوهرم به خانه بیاید که در تماس پلیس از ماجرای اسیدپاشی با خبر شدم.

  احتمال می‌دهید چه کسی اسیدپاشی کرده باشد؟

نمی‌دانم، برای خودم هم جای سوال است. چون شوهرم مردی بی‌حاشیه است و همه بیماران و همکارانش از او راضی هستند و می‌توانید این مساله را با حضور در محل کارش اطمینان پیدا کنید.

  تحقیقات پلیس به کجا رسیده است؟

کارآگاهان در تحقیقات متوجه شده‌اند 2 مرد موتور سوار کلاه کاسکت به سر داشتند و چهره آنها را کسی مشاهده نکرده و تجسس‌ها برای دستگیری عاملان این اسیدپاشی ادامه دارد.

  وضعیت شوهرتان در چه حالی است؟

روند درمانی برای این موارد طولانی مدت است و شاید چند ماه طول بکشد.

  بیشتر کدام قسمت بدن همسرتان دچار سوختگی با اسید شده است؟

در حال حاضر دست و پاها به شدت آسیب دیده و در قسمت صورت نیز از سمت چپ که به طرف پنجره خودرو بوده دچار سوختگی با اسید شده که خوشبختانه چشم‌های شوهرم آسیب ندیده و سالم است.

  حرف آخر؟

از مسئولان قضایی و پلیس درخواست دارم که هرچه زودتر پرونده را رسیدگی کنند تا عاملان این اسید پاشی دستگیر شوند و از مردم می‌خوام برای بهبود وضعیت شوهرم دعا کنند.

بنا به این گزارش، بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه 3 بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران دستور داده است تا 2 اسیدپاش فراری را ردیابی کرده و پرده از جزییات این اسیدپاشی بردارند.