فراخوان بخش مقالات یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با موضوع «هنرهای تجسمی و پدیده خلاقیت» منتشر شد و علاقه‌مندان تا اول بهمن فرصت دارند آثار خود را به این بخش ارایه کنند.

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، هم‌زمان با برپایی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بهمن ماه، همایش تخصصی در زمینه هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.  در کنار این همایش ارائه مقالات با موضوع «هنرهای تجسمی و پدیده خلاقیت» نیز برگزارمی‌شود. ستاد برگزاری جشنواره از کلیه پژوهشگران و نویسندگان حوزه هنرهای تجسمی کشور دعوت می‌کند تا با ارسال مقاله در این رویداد سالانه هنرهای تجسمی شرکت کنند.  مدیر همایش و فراخوان مقالات یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر حسن موریزی نژاد و داوران این بخش بهنام کامرانی، حامد کیا و شهروز مهاجر هستند. 

در این بخش به سه نفر از برگزیدگان لوح افتخار و مبلغ ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود و به نویسندگانی که مقالات‌شان در کتاب چاپ شود لوح تقدیر و کتاب اهدا می‌شود.  استادان و پژوهشگران محترم باید مقالات کامل خود را مطابق فرمت پیشنهادی جشنواره که در سایت جشنواره به نشانی http://www.ivafestival.ir قرار گرفته است ارائه کنند. 

آخرین مهلت ارسال مقالات اول بهمن ماه و داوری آثار ۴ تا ۱۵ بهمن ماه خواهد بود.