سبک زندگی یا به اصطلاح این روزها لایف استایل یک موزیسین یا خواننده آن چیزی است که او را نازل یا صاحب شأن می‌کند.

اینکه بعد از ورود کرونا به کشور هم برخی از نمایش دست برنمی‌دارند هرچند نشان از ساختن افراد پوشالی این زمانه به کمک رسانه‌ها دارد، اما ماهیت خالی سلبریتی‌ها را نیز نشان می‌دهد که تا چه اندازه پوچ و دور از دردهای مردم هستند. ویدئوی تبلیغاتی که طی چند روز گذشته در فضای مجازی از حضور سالار عقیلی در یک مرکز خرید منتشر شده، موجی از انتقادها را به سمت این تصنیف‌خوان پرکار روانه کرده است. شمار زیادی از کاربران، رفتار عقیلی را هم‌سطح با رفتار بهنوش بختیاری قضاوت کرده‌اند.  

کرونا ویروس به‌سرعت در جهان و هم‌چنین در کشورمان ایران در حال گسترش است و رعایت نکات بهداشتی برای همگان ضروری است. سالار عقیلی خواننده پاپ کشورمان به‌تازگی در مرکز خرید گالریا حضور داشت و پیش از ورود به مجموعه از او هم تست دمای بدن را برای بیماری کرونا گرفتند. او ویدئوی آن را منتشر کرده و از همه مراکز درخواست کرده تا این کار فرهنگی را برای جلوگیری از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا انجام دهند. اما از آنجا ‌که این حرکت تبلیغ یک مرکز خرید بود بسیاری بر او تاختند آنها زیر این ویدئو نوشتند:

-«مردم دارند جان می‌دهند آن‌وقت سالار عقیلی خیلی شیک مرکز خریدی در ولنجک را تبلیغ می‌کند.»

-«تبلیغ یک مرکز خرید با کرونا توسط سالار عقیلی؛ سالار عقیلی را هم در دام انداخت و هم از چشم مردم!»

-«سالار عقیلی چه کم از بهنوش بختیاری دارد؟»

-«یعنی طوری هنرمندها از هر چیزی سوءاستفاده می‌کنند بابت درآمدزایی که آدم فکر می‌کند دو روز بابت این کارها پول نگیرند شب گوشه خیابان می‌خوابند!»