«آن شب» با شهاب حسینی در نگاه نو جشنواره فجر

محمد درمنش، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آن شب» درباره آخرین وضعیت این پروژه سینمایی گفت: «آن شب» اولین اثر سینمایی کورش آهاری است که در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

کورش آهاری کارگردان «آن شب» گفت: هر چند فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را هم پر کرده بودم، اما به دلیل آن که این اثر سینمایی یک فیلم وحشتناک است و صدا و موسیقی از اهمیت بسیاری دارد، تصمیم گرفتیم که آماده‌سازی این پروژه با عجله انجام ندهیم که به فیلم لطمه بخورد.

داستان این فیلم درباره یک زوج ایرانی در آمریکا است که در یک هتل محبوس شده‌اند در حالی که نیروهای بیگانه‌ای آن‌ها را وادار می‌کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند. در مراحل تولید تهیه‌کنندگی این فیلم را دو سینماگر آمریکایی یعنی ‎الکس بروتو با همراهی جفری الارد برعهده داشتند اما حالا و براساس اعلام سازمان سینمایی تنها نام محمد درمنش به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم ثبت شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی و بازیگر خردسال لیلا گرگانیان هستند که در کنار بازیگران خارجی: لی‌لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مو را حضور دارند.

    

«شام ایرانی» کلید خورد

«شام ایرانی» با حضور جمعی از چهره‌های ایرانی و خارجی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. گروه اولی که در این مجموعه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، سامان گوران و امره تتیکل بازیگر ترکیه‌ای هستند که در یک گروه قرار گرفته‌اند. اولین لوکیشن تولید این سریال که خانه یکی از بازیگران پروژه است، در فشم قرار گرفته و فیلمبرداری کار در این لوکیشن آغاز شده است. شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، نگین معتضدی و حامد آهنگی در کنار گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی دیگر چهره‌هایی هستند که در «شام ایرانی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب حضور دارند.

    

«کتونی زرنگی» در پای برزو ارجمند و سحر ولدبیگی

با پیوستن برزو ارجمند و سحر ولدبیگی به جمع بازیگران سریال کمدی «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، نخستین تصاویر از نقش‌آفرینی آنها منتشر شد.

تاکنون بیش از ۷۰ درصد از تصویربرداری «کتونی زرنگی» انجام شده و کار تدوین و صداگذاری آن بطور همزمان در حال انجام است.

«کتونی زرنگی» با بازی هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی، محمود جعفری، برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی برای پخش در زمستان امسال از شبکه سه سیما آماده می‌شود.  در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی آمده است: «آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه... ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم.»