یازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال دوربین.نت که پیش از این به دلیل اعمال سلیقه‌های مدیریتی و حذف ۱۲۲ عکس از ۳۴۸ فریم نمایشگاه واقع در باغ موزه قصر کنسل شد، پس از واکنش جامعه عکاسی ایران به تحمیل نگاه‌های غیرتخصصی، با نمایش تمامی عکس‌ها بر دیوار نمایشگاه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. 

یازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال دوربین.نت با مشارکت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران و آژانس عکس تهران در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه درحالی عصر جمعه ۱۱ مردادماه کار خود را آغاز کرد که قرار بود ۲۸ تیرماه در گالری «مارکوف» باغ موزه قصر گشایش یابد اما بنا بر اعلام مسئولان این رویداد برای جلوگیری از اعمال سلیقه مدیران این باغ موزه لغو شد.

این نمایشگاه قرار بود همراه با مراسم پانزده سالگی جشنواره دوبین.نت آغاز به کار کند ولی طبق خبری که در صفحات مجازی این نمایشگاه و دبیر بخش عکس این رویداد آمده است، این نمایشگاه به دلیل اعمال سلیقه مدیران باغ موزه قصر و حذف ۱۲۲ فریم عکس از ۳۴۸ فریم عکس این نمایشگاه، از سوی مدیران جشنواره لغو شد.

دست اندرکاران جشنواره دوربین.نت در آن شرایط  اعلام کرد که برای پرهیز از اعمال سلیقه‌های مدیران فرهنگی و تحمیل این سلیقه‌ها، ترجیح داده‌اند، نمایشگاه را علیرغم همه زحماتی که برای آن کشیده شده است، لغو کنند تا اجازه حذف این عکس‌ها را بر اساس سلیقه این مدیران ندهند.

 پس از اعلام انصراف این رویداد از طرف احسان رافتی مدیرعامل آژانس عکس دوربین.نت بیشتر جریان‌های عکاسی ایران در کنار حجم عظیمی از عکاسان مستقل به عملکرد سلیقه ای مدیران باغ موزه قصر اعتراض نشان دادند و عکس‌های حذف شده را با پرسش «این عکس‌ها مورد دارند!» در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به نمایش گذاشتند که با دیدن عکس‌های عادی و فضاهای بدیهی که در نمایشگاه حذف شدند، واکنش عمومی مخاطبان برای مخالفت با تحمیل نگاه‌های سلیقه ای به راه افتاد.

یازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر به صورت غیر رقابتی بوده و نهایت ۳۰۰ فریم از عکس‌های ارسالی و از هر عکاس یک فریم عکس در نمایشگاهی در تهران و شهرهای منتخب روی دیوار می‌رود و بعد از آن در سایت و کتاب نمایشگاه منتشر خواهد شد.

در نهایت همانطور که مدیران جشنواره عکس دوبین.نت پیش‌تر اعلام کردند که تلاش می‌کنند تا این نمایشگاه با کمترین عکس حذف شده به زودی امکان برگزاری پیدا کند موفق شدند با همکاری بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران ۳۴۸ فریم عکس منتخب سال ۹۷ از ۳۴۸ عکاس را در اندازه ۴۰ در ۳۰ سانتیمتر به نمایش درآورند که مراسم افتتاحیه این رویداد جمعه ۱۱ مردادماه در محل فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.در این دوره ۹۶۲ عکس برای به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد که در نهایت ۳۴۸ فریم عکس، توسط ۸ تیم هیات انتخاب شامل عکاسان، خبرنگاران، گرافیست‌ها و ادیتورهای عکس، برگزیده و انتخاب شد.

عکاس پوستر یازدهمین نمایشگاه عکس‌های برترسال دوربین.نت مجید حجتی است و قرار است آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه در ۸ شهر ایران نیز به نمایش گذاشته شوند. شایان ذکر است آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه عکس‌های برترسال دوربین.نت جمعه ۱۱ مردادماه برگزار شد و نمایشگاه تا جمعه ۲۵ مردادماه ۹۸ دایر خواهد بود.حضور تمامی علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه آزاد است. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ١٠ الی ٢١ و در روزهای تعطیل از ساعت ١٤ الی ٢١ به فرهنگسرای نیاوران به نشانی انتهای خیابان پاسداران، رو به روی پارک نیاوران مراجعه کنند.