نمایشگاه عکس «پرنسس‌های کوره» که قرار بود روز جمعه هشتم اسفند در نگارخانه کاما برگزار شود، با اقدام بهنگام اداره کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد نیامده لغو شد. علی صوفی پیش‌تر درباره عکس‌های خود در نمایشگاه «پرنسس‌های کوره» گفته بود: «مجموعه‌ای از ۱۵ عکس پرتره رنگی از دخترانی که همراه خانواده در کوره‌های آجرپزی زندگی می‌کنند به نمایش گذاشته‌ام. من می‌خواستم رویاهای این کودکان را به نمایش بگذارم و به همین دلیل با این نمایشگاه پروژه عکاسی برای من به پایان نمی‌رسد. برای گرفتن این عکس‌ها با بچه‌ها صحبت کرده و از آنها پرسیده‌ام بیشتر دوست دارند چگونه باشند و کوشیدم رویاهای این بچه‌ها را عملی کنم.»

هر چند از همان ابتدا هم می‌شد پیش‌بینی کرد به نمایش گذاشتن تصویری دیگرگون از بچه‌های کوره‌های آجرپزی بازتاب چندان خوشایند نخواهد داشت اما انتشار خبر برپایی نمایشگاه در نگارخانه کاما خیلی زود با واکنش‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد. بسیاری از کاربران معترض این کار را با هشتگ کاسبان فقر نکوهش کردند اما آنچه باعث شد ماجرا سمت و سویی جدی‌تر به خود بگیرد، واکنش تند لیلی گلستان، نگارخانه‌دار سرشناس و عضو انجمن نگارخانه‌داران تهران بود.

گلستان در صفحه شخصی خود نوشت: «واقعاً خجالت‌آور است که یک عکاس برود به کوره‌پزخانه و لباس نو و شیک تن دخترهای فقیر کند و تاج سرشان بگذارد و از آنها عکس بگیرد و یک گالری هم عکس‌ها را به نمایش بگذارد! چه فکر کرده این عکاس و چه فکر کرده این گالری‌دار که با بچه‌های فقیر این بازی زشت را می‌کنند. خجالت بکشید.»

در ادامه، انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران هم به صحنه آمد و به این ماجرا واکنش نشان داد. در بیانیه انجمن آمده است: «انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران هرگونه بی‌توجهی به شأن و منزلت انسانی شهروندان را محکوم می‌کند و بارها درباره موارد مشابه این گالری کتبی و شفاهی به متولیان امر تذکر داده است.»