تخفیف ویژه میادین میوه و تره‌بار برای ۶ کالای اساسی

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: مردم می‌توانند میوه و آجیل شب عید را با اختلاف قیمت ۲۰ تا ۴۰ درصدی نسبت به سطح شهر از میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهیه کنند.

سید سعید راد ، با بیان این‌که تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مردم بتوانند نیازهای شب عید خود را به قیمت مناسب تهیه کنند، گفت: قیمت آجیل و خشکبار را برای شب عید اتحادیه اعلام می‌کند، اما یقین بدانید هر قیمتی که اتحادیه اعلام کند، سازمان میادین قیمتی پایین‌تر از آن ارائه خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار ادامه داد: بر اساس آ‌مار بانک مرکزی نسبت به سطح شهر در بخش میوه‌جات ۳۰ تا ۴۵ درصد قیمت پایین‌تری داریم. هم‌چنین قیمت‌های ما در بخش سبزیجات ۲۲ تا ۳۲ درصد پایین‌تر است. علاوه بر این، در محصولات خوارباری مثل آجیل و خشکبار، قیمت میادین میوه و تره بار ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به سطح شهر پایین‌تر است. البته برنامه شب عید هنوز مشخص نیست، اما حداقل همین اختلاف قیمت را حفظ خواهیم کرد؛ ضمن این‌که احتمال تخفیف بیشتر هم وجود دارد.

راد هم‌چنین از تخفیف ویژه شب عید برای ۶ قلم کالای اساسی خبر داد و گفت: جزئیات این برنامه را متعاقبا اعلام می‌کنیم.

    


استاندار تهران:

3 میلیون زن سرپرست خانوار داریم 

استاندار تهران با اشاره به لزوم پیشرفت زنان در دو شاخص اقتصاد و سیاست گفت: در جامعه هنوز سه میلیون زن سرپرست خانوار داریم که واقعاً به لحاظ اقتصادی توانمند نیستند.

انوشیروان محسنی بندپی دیروز سه شنبه 30 اسفند در افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده شهر تهران گفت: اگر ما واقعا می‌خواهیم در ابعاد مختلف به توسعه دست یابیم شرط آن مشارکت همه آحاد جامعه است. ما نباید میان اقشار و سنین مختلف خط‌کشی کنیم.

 استاندار تهران افزود: در گذشته یک مرد خانه کار می‌کرد و هشت نفر را تامین می‌کرد اما اکنون اگر هر هشت نفر هم کار کنند به نتیجه نمی‌رسند و این فقط مختص ایران نیست و در دنیا وضعیت همین شده است.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه 50 درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند بیان کرد: اگر به شرط مشارکت اجتماعی باور داشته باشیم باید در جامعه از خلاقیت این قشر استفاده کنیم.

محسنی بندپی با بیان این‌که باید روی شاخص اقتصادی و پیشرفت خانم‌ها در این حوزه خیلی کار کنیم عنوان کرد: خانم‌ها نباید در مقوله اقتصاد آسیب‌پذیر باشند. در جامعه هنوز سه میلیون زن سرپرست خانوار داریم که واقعا به لحاظ اقتصادی توانمند نیستند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد برای پیشرفت زنان در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: نهادهای مردمی دیده‌بان هستند و می‌توانند دستگاه‌های دولتی را رصد کنند. نباید تشکل‌ها را رها کنیم و فعالان این حوزه می‌توانند کمک‌ حال دولت باشند.