پکن اعلام کرد که تفاهم‌نامه ایران و آمریکا به تحکیم آتش‌بس کمک می‌کند. به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، پکن اعلام کرد که تفاهمنامه ایران و آمریکا به تحکیم آتش‌بس کمک می‌کند.  «وانگ یی»، وزیر خارجه چین گفت: «اجرای یادداشت تفاهم بین ایران و آمریکا به تحکیم آتش‌بس و گشایش چشم‌اندازهای روابط کمک خواهد کرد.» وی در ادامه تاکید کرد: «ما از حق ایران برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود حمایت می‌کنیم.»