وزیر ورزش درمورد احداث ورزشگاه بزرگ تهران، عنوان کرد: ساخت ورزشگاه یکی از پروژه‌های بزرگ کشور است که در تاریخ ورزش وجود نداشت. کلان پروژه با پیمانکار چینی است اما در قسمت‌های خرد آن از ظرفیت‌های داخلی استفاده خواهد شد. درخصوص پرداخت هزینه‌های اجرای این پروژه هم در دولت تصویب شده که از محل تهاتر نفت است که این پروژه اجرا خواهد شد.

کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه هیأت دولت دیروز، افزود: البته این هم از محاسن پروژه است که منابع مالی بدون دغدغه فراهم شده است.

وی درخصوص بهره‌برداری از این پروژه گفت: تمام هم و غم ما این است که این پروژه در چند فاز به بهره‌برداری می‌رسد؟ تلاش ما این است که فاز اول آن را تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسانیم. 

پول نگهداری درست ورزشگاه آزادی را هم ندارید

تدارک برای ساخت ورزشگاه جدید از محل تهاتر نفت، درحالی است که به گفته فعال فضای مجازی، وزارت ورزش حتی پول نگهداری درست ورزشگاه آزادی را هم ندارد.

ابراهیم داروغه‌زاده در شبکه ایکس نوشت: «چینی‌ها به جای پول نفت، ورزشگاه می‌سازند که نه تنها هیچ کمکی به بهبود وضعیت معیشت مردم نخواهد کرد بلکه هزینه‌های نگهداری آن هم باری اضافه خواهد شد بر دوش مردم ایران.️در حالی‌که شما امروز پول نگهداری درست ورزشگاه آزادی را هم ندارید، ‌بهتر نیست نیروگاه و پالایشگاه بسازید؟»