نماینده خبرگان رهبری گفت: سخنگوی کمیسیونی که تمام رویکردهای رهبر انقلاب را در مجلس خبرگان رهبری رصد می کند، در گزارشی در صحن علنی مجلس گفت؛ با تمام جوانب و بحث‌های صورت گرفته، در کل دنیا هیچ شخصیتی به جامعیت امام خامنه‌ای برای رهبری وجود ندارد.

به گزارش ایسنا؛ سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سبک زندگی رهبر معظم انقلاب سبکی قرآنی است، به فرازهایی از آیه ۵۷ سوره یونس اشاره کرد و اظهار داشت: هر اندازه بتوانیم روحیه قرآنی را در خود تقویت کنیم، به هدف خلقت که همان لقاء الله بوده، در فَادْخُلی‌ فی‌ عِبادی تجلی می یابد، نزدیک تر خواهیم شد. وی بر اهمیت توجه به روحیه قرآنی رهبر معظم انقلاب و دوره‌های تفسیری ایشان اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان ذره‌ای علاقه به موقعیت رهبری ندارند؛ ایشان بعد از تلاوت آیه ۱۲ سوره مریم فرمودند؛ اکنون که این موقعیت بر عهده من گذارده شده، هیچ کوتاهی در آن انجام نخواهم داد.

نماینده خبرگان رهبری ابراز داشت: قوت ایمان از دیگر ویژگی‌های امام خامنه‌ای است که آثار آن در جای جای سیره رهبر معظم انقلاب مشاهده می‌شود. وی دشمن‌شناسی و مرزبندی با دشمنان مبتنی بر آیات الهی را از دیگر ویژگی‌های شخصیت رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و با اشاره به این که ایشان در مواجهه با فتنه‌های گوناگون و در لحظه‌های حساس تصمیم‌گیری، دقیق ترین مواضع را مبتنی بر سیره تربیتی قرآن اتخاذ کردند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به تنهایی طرح ها و راهبردپردازی های ۲۰ هزار اندیشمند اندیشکده‌های غربی را نقش برآب می‌کنند.

مهدوی اظهارداشت: زهد و تقوای رهبر معظم انقلاب در میان تمام اطرافیان حتی در میان دوست و دشمن مشهور است و زندگی ایشان سبک قرآنی است.