ایلنا نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: با تمام جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغی که از مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان اعلام می‌کنند، پیشرفت‌های پزشکی ما بی‌نظیر بوده و همه معادلات برعکس شده است.

سرلشکر حسین سلامی با بیان اینکه ما محکوم به پیروزی هستیم، تاکید کرد: برای اینکه یک حیات عزتمندانه و شریف داشته باشیم، باید پیشرفت کنیم؛ ما باید مدرن و پیشرفته باشیم تا در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری، فرهنگ و تکنولوژی برای سایر ملت‌ها الگو باشیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: دانش پزشکی در ایران ریشه عمیقی دارد و ابن‌سینا، زینت‌بخش و سرآمد این علم در جهان است که با گذشت سال‌های بسیار، کتب او در دانشگاه‌های پیشرفته تدریس می‌شود. سلامی با بیان اینکه شاهد پیشرفت‌های چشمگیر پزشکی در کشور هستیم، اضافه کرد: زمانی نیازمند انبوه پزشکان پاکستانی و هندی بودیم و مردم برای درمان بیماران به خارج از کشور می‌رفتند، اما با تمام جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغی که از مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان اعلام می‌کنند، پیشرفت‌های پزشکی ما بی‌نظیر بوده و همه معادلات برعکس شده است. فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز همه بیماری‌ها در داخل کشور درمان می‌شوند و مردم بسیاری از کشور‌های دیگر برای درمان، به ایران عزیز می‌آیند، یادآور شد: دفاع مقدس و شیوع کرونا دو عرصه نمایش فداکاری و مجاهدت پزشکان ما است. مجاهدت‌هایی که در بیمارستان‌های غزه نیز امروز به نمایش گذاشته شده است. وی افزود: پزشکان و پرستاران ما در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا حماسه‌ها آفریدند و ایثار و فداکاری کردند؛ آن‌ها در قلب خطر، زندگی کردند.