چرا نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به تلگرام بازگشت؟

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی خطاب به اصحاب رسانه درباره بازگشت کانال اطلاع‌رسانی وی به تلگرام، گفت: خارج شدن از تلگرام زمینه را برای ورود دشمن باز کرد. ما از این فضا خارج شدیم، اما دشمن ورودش بیشتر شد. ما به جای تخریب باید احترام، مطالبه‌گری و امیدواری را در جامعه ایجاد کنیم.

    


پاسخ نماینده‌ای که مقبره پدرش زیارتگاه شد

میرحمایت میرزاده، نماینده گرمی درباره تبدیل شدن مقبره پدرش به امامزاده، به خبرآنلاین گفت: حوزه انتخابیه بنده شهرستانی است که مسافرخانه ندارد و این تنها جایی است که مسافران می‌توانند در آنجا رایگان اقامت کنند. هیچ سرویس بهداشتی برای افرادی که وارد شهر می‌شوند هم ندارد و این تنها مکانی است که برای آن سرویس بهداشتی ساخته شده و مردم شب و روز می‌توانند از آن استفاده کنند. کجای این موضوع ایراد دارد من نمی‌دانم. این موضوع هیچ ربطی به بنده و نماینده هم ندارد. شما از مردم بپرسید چرا نذر می‌اندازند.

    


قالیباف: 

صبح تا شب مشغول کار جهادی‌ام

محمد باقر قالیباف در همایش «کارنامه چهل سالگی، بررسی مسائل، چالش‌ها و فرصت‌ها در دهه پنجم انقلاب» در مشهد گفت: تا امروز به دنبال پست و مقام نبوده‌ام. همیشه دنبال این بوده‌ام برای انقلاب کوتاهی نکنم و دنبال امورات شخصی نروم اکنون هم که هیچ مسئولیت اجرایی ندارم از صبح تا آخر شب بیرون از خانه هستم و مشغول فعالیت جهادی هستم. نه بودجه دولتی دارم و نه کار دولتی و امروز با مردم کار می‌کنم؛ مهم این است که هر جا هستیم ناامید نشویم، انقلاب به ما یاد داد که «نمی‌شود»، نداریم.

    


می‌خواهند هاشمی رفسنجانی را به نسل جوان بد جلوه دهند 

مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در مراسم دومین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: عده‌ای سعی دارند تا با تبلیغات نادرست آیت الله هاشمی را به نسل جوان بد جلوه دهند، اما باید بگویم ایشان دلسوز‌ترین فرد برای رهبری بوده است و کسی دلسوزتر از او نبوده است. مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی را چند بعدی معرفی کرد و توضیح داد: ایشان حتی در زندان کتاب تفسیر قرآن کریم را نوشت که مجموع آن ۴۵ جلد شده است.

    


نمی‌توان به برخوردهای صورت گرفته با بخشی عنوان «شکنجه» داد

فاطمه سعیدی، عضو فراکسیون امید و یکی از ۴ نماینده ملاقات کننده با اسماعیل بخشی، گفت: بخش اصلی داستان به مسیر شوش تا اهواز مربوط می‌شود. صحبت‌های آقای بخشی نشان می‌هد که نمی‌توان عنوان شکنجه را به برخوردهای صورت گرفته با ایشان در طول مسیر دو ساعته داد. اما براساس گفته‌های بخشی، زد و خوردهای محدودی میان طرفین صورت گرفته است. مجموع اظهارات اقای بخشی هم گویای این است که غیر از اتفاقات داخل ماشین، اتفاق و برخورد خاصی با ایشان در طول دوره بازداشت اش نشده است. جمع‌بندی دیدگاه اعضای فراکسیون این است که موضوع شکنجه منتفی است.

    


پرتاب بمب‌های 2000 پوندی از هواپیماهای C 130

هواپیماهای ترابری C-۱۳۰ اهداف از پیش تعیین شده را با بمب‌های ۲۰۰۰ پوندی هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند. در ادامه دومین روز از مرحله اصلی هشتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش، هواپیماهای ترابری C-130 با پشتیبانی هوایی( top cover) جنگنده‌های اف 14، اهداف از پیش تعیین شده را با بمبهای 2000 پوندی مشقی و بمب‌های جنگی هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند. هواپیماهای ترابری C-130 با همت متخصصان نیروی هوایی ارتش قابلیت پرتاب بمب‌های هوشمند و نقطه زن را دارا شده‌اند.