رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: مردم به لحاظ مشکلات اقتصادی و معیشتی که بر زندگی‌شان سایه انداخته، هم گله‌مند هستند و هم عصبانی و آشفته. یک زمانی می‌گفتیم تورم، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده، چون فلان جنس یا خدمات که سال قبلش فلان قیمت بود حالا رشد ۳۰ درصدی داشته است. الان رشد ۱۰، ۲۰ و ۳۰ درصدی برخی اقلام، گاهی هفتگی و ماهانه شده و اساساً دیگر چیزی به نام برنامه‌ریزی برای خانواده‌ها باقی نگذاشته است.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با انتقاد از وضعیت مدیریتی کشور افزود: ماه‌هاست که نه بنده، بلکه بسیاری دیگر از همکاران در مجلس داریم فریاد می‌زنیم که این روند اداره کشور، مورد قبول ما نیست. در اینکه لااقل یک دهه است که موضوع اصلی کشور اقتصاد است، شکی نیست. از این‌رو تیم اقتصادی دولت باید با تیم اقتصادی دولتی که ۲۰ سال پیش بر سر کار بوده، تفاوت داشته باشد، زیرا الان شرایط به لحاظ اقتصادی، جنگی است.

به گفته نماینده دشت‌آزادگان و هویزه، تغییر در بدنه اقتصادی دولت، ضروری است، اما باید توجه داشت که تغییر باید توام با تحول شود وگرنه اگر بنا باشد فردی برود و فردی دیگری بیاید و رویه‌ها همان همیشگی‌ها باشد، چه فایده؟  وی تصریح کرد: بنای مجلس حرکت در مسیر رضایت مردم است و برای همین، با دولت روی به تعارف و رودربایسی نخواهیم آورد و از این‌رو می‌بینید که وزیر صمت دوباره استیضاح شده است و امکان دارد در ماه‌های آتی، این شرایط، دامن‌گیر دیگر وزرا هم شود.