وزیر اطلاعات تاکید کرد: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.

به گزارش ایرنا، سیداسماعیل خطیب در نشست شورای تامین استان کرمان افزود: اقدامات در مبارزه با عناصر نفوذی با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع، دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشورهای غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.

وی تصریح کرد: خطیب گفت: دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به کشورمان است و به همین دلیل باید هوشمند باشیم.

به گفته وزیر اطلاعات، دشمن در این مسیر از تحریم، نفوذ، فشارهای حداکثری، بهانه‌های حقوق بشری، ابزارهای رسانه‌ای و ائتلاف‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی برای ضربه به مردم و نظام اسلامی ایران بهره گرفته است، اما برای چندمین بار برایشان مسجل شد هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند و با شکست مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا عزت، قدرت و زمینه گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان را تحت تاثیر قرار دهد، تاکید کرد: با همت سرداران بزرگ، خون شهدا و عزم خود مردم شاهد فراگیر شدن نفوذ محور مقاومت در خارج از مرزهای کشورمان هستیم که این نتیجه خلوص و هوشمندی افرادی همچون شهید سلیمانی است.

وزیر اطلاعات کاهش تورم، ایجاد ثبات و رشد اقتصادی، توسعه سلامت عمومی، تامین مسکن، ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرارهای مالیاتی و حمایت از مباحث فرهنگی را از جمله اولویت‌های دولت برشمرد.

وی بیان کرد: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و باوجود طراحی‌های دنباله دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند.