رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، روز گذشته علی شریف‌زاده اردکانی، وکیل محمد حسینی یکی از متهمان پرونده شهادت شهید عجمیان با انتشار توییتی ادعا کرد که موکل او در زندان شکنجه شده و اقاریر وی تحت شکنجه بوده و وجاهت قانونی ندارد.

فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با ادعاهای وکیل مدافع محمد حسینی اظهار کرد: حکم پرونده متهمان شهادت شهید عجمیان صادر و به دیوان عالی کشور ارسال شده است. اخیرا نیز وکیل یکی از متهمین این پرونده در خصوص موکلش ادعاهایی را مطرح کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر اینکه اگر متهمی ادعایی مطرح کرد باید به آن رسیدگی شود، پس از ادعاهای وکیل این متهم با ارجاع موضوع به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، پرونده‌ای در این خصوص در یکی از شعب بازپرسی دادسرای کرج تشکیل گردیده و متهم محمد حسینی اگر ادعایی دارد می‌تواند با سند و مدرک آن را مطرح کند و حتما به تمام موارد رسیدگی خواهد شد. در ضمن از این وکیل نیز دعوت می‌شود تا مدارک و توضیحات خود را در مورد ادعاهایی که مطرح کرده است، ارائه دهد.

علی شریف‌زاده اردکانی با هشتک «نه به شکنجه» در صفحه توئیتری خود نوشته بود: «با سیدمحمد حسینی در زندان کرج ملاقات کردم. روایتش همه اشک بود از شکنجه، ضرب وشتم با چشم و دست و پای بسته تا لگد به سر و بیهوشی، از میله آهنی به کف پا و شوکر در قسمتهای مختلف بدن، مردی که اقرارهایش تحت شکنجه بوده و هیچ وجاهت قانونی ندارد.»