یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به جای اینکه بیایند وحدت و انسجام را حفظ کنند و از تجربه‌ای که پیشینیان داشتند، استفاده شود و با همکاری آنها جلو بروند، آنها را حذف می‌کنند و صفر کیلومتر می‌آورند و یا با کیلومتر پایین‌تر می‌آورند که مشکل ایجاد می‌شود.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که برخی از این گلایه دارند که در برخی موارد خواست عمومی چندان برای مسئولان حائز اهمیت نیست؛ به طوری که در مسئله انتخاب رئیس سازمان مناطق آزاد و یا تیم مذاکره‌کننده و امثال این تصمیمات مشاهده می‌کنیم افرادی را به کار می‌گیرند که چندان اعتقادی به جایگاه و مسندی که قرار گرفته‌اند ندارند، گفت: تنها به دولت ربطی ندارد، این‌ها یک تیمی دارند. بالاخره گفته شده گذشته‌ها بد هستند و مدیریت‌شان هم بد است، بچه‌های مذهبی، انقلابی یا غیرانقلابی و یا هر چیزی که می‌گویند همین بوده که در چنته داشتند و ارائه دادند.

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: ما را که قبول ندارند و نمی‌آیند از ما کسی را بیاورند. حال هم می‌گویند اینها بد هستند، می‌آیند آدم‌هایی را می‌آورند که تجربه کمتر، مهارت کمتر و علم کمتری دارند و نتیجه‌اش همین می‌شود که اتفاق افتاده است.

پزشکیان درباره این‌که در بحث دارو ۲ بار به طور جدی در مجلس صحبت شده اما به نتیجه‌ای نرسیده است تا چه زمانی باید شاهد این وضعیت باشیم، بیان کرد: این بحث‌ها هم در دولت و هم در مجلس فایده‌ای ندارد. مجلس زمانی که خودش داشت درباره ارز تصمیم می‌گرفت، می‌توانست درست تصمیم بگیرد، هنگامی که مجلس آمد و خواست ارز ترجیحی را کلا حذف کند و مراعات  نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی را نکرد، نتیجه همین می‌شود که می‌بینیم.

وی درخصوص اینکه باتوجه به نتایج به دست آمده آیا مجلس نمی‌خواهد از این تصمیم بازگردد، گفت: بازگشتن هم به این برمی‌گردد که آیا این‌ها ارز دارند؟ صحبت بعدی، داشتن آن ارز است، وقتی ارز نداریم، می‌خواهیم چه کنیم؟