فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان‌ها نیایید زیرا این نقشه کاخ سفید و اسرائیل بوده که در جامعه اسلامی ایران تشویش ایجاد کند و نباید اجازه داد آینده جوانان این کشور تبدیل به آینده‌ای شوم شود.

به گزارش ایلنا، سرلشکر حسین سلامی، در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ (ع) ضمن تسلیت، گفت: دشمنان بدانند، ایران با عظمت هرگز از توطئه و دشمنی آنان و شرارت تعداد معدودی فریب‌خورده آسیب نمی‌بیند.

وی تاکید کرد: رژیم سعودی، آمریکا و اسرائیل بدانند که به زودی انتقام خون پاک شهدای مظلوم این حادثه تروریستی را خواهیم گرفت و از منطقه شما را بیرون خواهیم راند.

سلامی خطاب به کارگردانان و رسانه‌هایی که برای مردم نگرانی ایجاد می‌کنند، گفت: بدانید که به زودی آرامش شما را خواهیم گرفت و با شهدا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون برای آرامش مردم کشور تلاش کنیم.

وی حضور باشکوه مردم شیراز در مراسم تشییع شهدای حرم شاه چراغ (ع) را شکست قطعی دشمنان قسم خورده ایران دانست و گفت: حضور در صحنه مردم آگاه و بصیر ایران، تیر خلاص را به سینه آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان خوار و زبون می‌نشاند.

سلامی گفت: ای کاش ظهر عاشورا مردم شیراز می‌بودند تا امام ‌حسین‌ (ع) در قتگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان حضرت ابوالفضل را قطع کند؛ اگر شما مردم شیراز می‌بودید حضرت علی اصغر تشنه و با تیتر سه شعبه شهید نمی‌شد.‌اگر آن روز بودید هیچ فرزندی از فرزندان حریم اهل بیت به ا‌سارت و به شام نمی‌رفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران به جمعیت باشکوه تشییع‌کنندگان و حضور در بدرقه آسمانی شهدای تروریستی اشاره کرد و گفت: این چهره شیراز واقعی است؛ امروز ماهواره‌ها را ببینند، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، صهیونیست‌ها، سعودی‌ها و رسانه‌های دروغ‌پراکن و فتنه‌انگیز آنها که شرارت ترویج می‌کنند و می‌خواهند سیمای درخشان جامعه را تیره نشان دهن ، اگر کمی انسانیت و مردانگی دارند شیراز را از آسمان ببینند؛ این شیراز و ایران واقعی است که نشان‌دهنده انقلاب شکوهمند اسلامی است و با شرا‌رت تعدادی معدود فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید.

وی با بیان اینکه ‌توطئه‌‌ و اغتشاشات اخیر‌ محصول ‌رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: آنها شکست‌های بزرگی از ملت ‌در ۴۳ سال گذشته ‌دریافت کرده‌اند.

بنابر  این گزارش، دیروز پیکر ۱۱ شهید عملیات تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) با حضور مردم از میدان امام حسین به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تشییع شد . پیکرهای ۲ تن از شهدا پیش از این به زادگاه آنها در شهرهای تهران و همدان منتقل و تشییع شده بود.

پس از برگزاری این آیین، پیکر ۱۱ شهید این حمله تروریستی با رضایت همه خانواده‌ها برای تشییع در حرم رضوی به مشهد منتقل شد.

 پس از آن، پیکرهای شهدا به زادگاه آنها منتقل می‌شود. پیکر ۶ شهید به شیراز انتقال می‌یابد و در حرم حضرت شاهچراغ (ع) دفن می‌شوند.

پیکرهای ۲ شهید نیز به زادگاه خود در استان کهگیلویه و بویراحمد بازمی‌گردد و پیکر شهید کودک این حادثه تروریستی نیز برای خاکسپاری به استان کرمان منتقل می‌شود.

 پیکرهای ۲ شهید دیگر حرم مطهر نیز به شهرهای فسا و مرودشت منتقل خواهد شد.