عضو مجلس خبرگان رهبری بر این باور است که با عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم شاهد سامان یافتن اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، احمد خاتمی، در مجمع مبلغان ماه محرم گفت:  اینکه می‌گویند این دولت هم همانند دولت‌های قبلی است اشتباه است. چون هویت این دولت با دولت قبل متفاوت است ؛ برغم اینکه پنجشنبه و جمعه زمان استراحت هر فردی است ولی دولت اداره کشور را ۲۴ ساعته دنبال می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: میزان رشد اقتصادی به چهار درصد رسیده است البته مشکلات هم هست چون این‌ دولت در حال جراحی نظام اقتصادی است و بدانید نتیجه آن سامان یافتن عزتمندانه اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به حمایت مردمی از دولت، گفت: در قصه بنزین چه آشوب‌ها شد ولی مردم به واسطه نجابت و ایمان به خدمتگزاری دولت در مقطه کنونی و برغم تلاش‌های دشمن برای آشوب، آن اتفاقات رخ نداد.

خاتمی خطر ارتجاع را جدی توصیف کرد و گفت: بازگشت به دوران طاغوت خطر بزرگی است که باید مراقب بود و مرتجعان کسانی هستند که می‌خواهند ارزش‌های دوران طاغوت از جمله بی‌حجابی را ترویج کنند؛ بی‌حجابی بی تردید از جلوه‌های ارتجاع است زیرا مسأله حجاب از مسلمات است.

وی افزود: برخی شبهه می‌کنند که امامان جمعه مسأله بی‌حجابی را مطرح می‌کنند تا گرانی ها را بپوشانند در حالی‌که این دروغ است؛ زیرا بیشترین فریاد را در خصوص گرانی‌ها ائمه جمعه زده‌اند.