یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که  یکپارچه بودن قوا نشان داد که این روند فایده‌ای نداشته و به ناامیدی مردم از عملکرد دولت و مجلس افزوده است.

حسن بیادی، در گفت‌وگو با ایلنا، گفت: جناب آقای رئیسی در شروع کار خود در دولت، شعارهای بسیار مردمی داده و از وعده کاهش قیمت‌ها و ارزانی، به مردم خبر دادند. بر عکس قیمت‌ کالاهای غیر دولتی و خدمات دولتی به طور ناگهانی و بدون هیچ منطق و قانونی افزایش پیدا کرد و قیمت ارز هم بالا رفت، بنابراین بعضی از نمایندگان هم نتوانستند ساکت بنشینند و به همین دلیل شاهد احضار زودهنگام، شاید دو هفته یکبار وزرا و معاونین آنان هستیم. اگرچه تاکنون هیچ نتیجه مثبتی را به دنبال نداشته است.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: با این روند که قول و عمل مسئولان کیلومترها از هم فاصله پیدا کرده، دروغ در کلام برخی نهادینه شده و قبح آن ریخته است و هرکس فقط برای ماندگاری خود تلاش می‌کند. بنابراین در آینده نتایج خوشایندی را شاهد نخواهیم بود.

بیادی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی که وضعیت را به اینجا کشانده، نحوه اجرای انتخابات است که با شأن و شئونات جمهوری اسلامی هیچ تناسبی ندارد. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نباید مردم را ناامید کرد و این یک هشدار برای همه مسئولین دولتی و غیر دولتی است.