یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: بر فرض مشکلات اقتصادی امروز از گذشته باقی مانده است، دولتمردان و نمایندگان فعلی مجلس بگویند ما چه اقدامی برای حلش کرده‌ایم؟

محمودصادقی در گفت‌وگو با ایلنا، افزود: این روزها عبارت «مشکلات موجود به تصمیم‌گیری‌های دولت قبل بازمی‌گردد» را رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس‌جمهور بسیار بیان می‌کنند؛ البته این امر واقعیت است و نمی‌شود انکار کرد که بخشی از مشکلات مربوط به گذشته می‌شود؛ زیرا هر دولتی که سرکار می‌آید، وارث دولت گذشته است.صادقی افزود: زمانی خطاب به آقای رئیسی گفتم خودتان را گول نزنید. باید عوامل فراز و فرود نرخ تورم را بررسی کرد و یکی از عوامل مهم تحریم‌ها بودند. جدا از مشکلات مزمن، ساختاری و ریشه‌ای که اقتصاد ما دارد و در جای خودش باید حل شود، این‌که انکار کنیم و بگوییم ما وضع معیشت را به مذاکرات گره نمی‌زنیم و تحریم تنها یک ادعا است؛ دور از واقعیت است. امروز راه فوری حل مشکلات اقتصادی رفع تحریم‌هاست.

وی تاکید کرد: معتقدم مردم طی چند ماه باور کنند مشکلات فقط مربوط به دولت گذشته است؟ طبیعی است که قبول نمی‌کنند همه مشکلات را بر عهده دولت قبل بگذاریم، قطعا سراغ اقداماتی که در این دولت و مجلس انجام گرفته می‌روند و می‌پرسند آقای قالیباف و رئیسی شما چه کاری برای کاهش تورم کردید که باید منتظر نتیجه‌اش باشیم؟ چه اقدامی در این اواخر انجام شده که باید شاهد کاهش تورم باشیم؟