نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: گرانی همچنان مردم را خسته و کلافه کرده است و در این رابطه انتظار کنترل بیشتر و اقدام های واضح تری را داریم.

به گزارش ایسنا محسن علیزاده گفت: بیش از ۷۰ درصد رای دهندگان به من مردم روستایی بوده و راه امرار معاش آنها از راه کشاورزی و دامپروری است و در دیدارها گلایه مند بوده و انتظار بیشتری از رئیس جمهور برای کنترل گرانی و قیمت ها دارند. به نظر می رسد گرانی های اخیر به هیچ وجه قابل تحمل نیست و منشا آن عمدتا دلال بازی و سودجویی عده ای است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با موضوع مذاکرات برجام عنوان کرد: اعضای تیم مذاکره کننده باید توجه داشته باشند هر تعهدی که به طرف غربی داده می شود، در قالب چارچوب و الزامات نه گانه رهبر انقلاب باشد و فرمایشات ایشان در خروجی مذاکرات وین باید دقیقا اجرایی شده و میزان انطباق آن با متن نهایی مذاکرات باید بررسی شود که از این دستورالعمل و خطوط قرمز عبور نشود.

وی افزود: البته موضوع تکلیف و تعهد ما در مقابل خون سردار حاج قاسم سلیمانی و همه شهدا پابرجا و فراموش نشدنی است. موضوع مردم و سپاه که در معنا یکی و غیر قابل تفکیک بوده و تلاش آمریکا برای جدایی آنها چون همیشه به شکست می انجامد، چرا که ملت همیشه بیدار است.